Min hund slikker helt vildt {{forumTopicSubject}}
Jeg har endnu ikke oprettet min hund herinde, men nu vil jeg altså lige spørge om noget, som jeg håber, nogen kan svare på/ved noget om.
Det drejer sig om min 2-årige puddeltæve. Her inden for den sidste månede, er hun begyndt at slikke helt vildt meget i mit sengetøj. Altså det jeg sover med om natten.. Jeg standser hende altid når jeg ser det, men engang imellem får hun bare lov til at ligge på min dyne, når jeg f.eks. er ude at børste tænder. Så når jeg kommer tilbage, kan jeg bare se, hun har slikket flere steder på min dyne og på lagnet. Det er noget nyt hun er begyndt på - og har ikke haft en hund, der har gjort det før. Jeg er normalt ikke sart, hvad angår min hund, men lige med det her, er jeg altså. Ikke særligt lækkert nærmest at skulle ligge i 'hundesavl'.
Er der nogen, der har oplevet dette før? Eller ved noget om det?
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.481
Kan svagt huske, at jeg så et program med Victoria Stillwell. Der var problemet en jagthund, der slikkede på mærkelige ting. Vinduer, skabslåger etc. konstant...
Jeg kan desværre ikke huske, hvordan de løste det...
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
Så TS det ville være mit umidelbare bud. At du skal stoppe hunden og få den væk fra dynen.
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 21
Men siden jeg postede dette indlæg, har hun heller ikke gjort det siden. Men jeg vil lige holde øje.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
Min hund slikker helt vildt