{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

En aftensvandring ud over det sædvanlige ! {{forumTopicSubject}}

Chewie gav mig det største smil på læben igår....og så kan jeg sgu heller ikke lade vær med at grine lidt af de folk vi møder herinde på det mørke Nørrebro.

Vi var ude på vores sidste luftetur inden sengetid og vi går stille og roligt rundt i mørket fordi han ikke skal ildes for meget op når vi skal sove bagefter...pludselig farer han sammen og begynder at gø...og gø...og gø smiley

- af en sød dame, der sad i sit vindue og røg. Ingen af os havde fået øje på hende før hun sagde : Hej hund !!

Hvad dælen er det også for noget at kalde ham for en hund *lol*

Lidt længere henne på vores tur så jeg godt to mørke skikkelser, der stod og snakkede, og Chewie løb da også hen og stoppede et par meter fra, som han plejer...en mega irriterende dame stemme udbrød : kontrol over dyret smiley

Nå Chewie gik med da jeg fortsatte min vandring og ja, damen, der lignede en typisk "posedame", fulgte med og udbrød igen : kontrol over dyret("dyret" var ikke det mindste interesseret i hende)...
Pludselig udbryder damen : Jeg har ikke været hjemme i 2 dage....
Nåååå smiley svarer jeg.
Damen pludrer videre, mens jeg prøver at holde masken og tuller lidt rundt for mig selv sammen med Chewie...
Hvorpå damen pludselig udbryder : Du er da ikke Beate !!
Øhhhh...nej det hedder jeg ikke, siger jeg...
Damen : troede du var Beate for hun har også 3-4 hunde.
Jeg kiggede forvirret ned på min ENE hund...damen skyndte sig væk !!

Må altså indrømme, at jeg kom til at grine bagefter....

Lige før vores dør kom der så en ny dame hen og begyndte at snakke, som om jeg kendte hende...Chewie opførste sig som om han kendte hende, hvilket var endnu mere underligt(selvfølgelig kan hun have mødt Chewie, hvor jeg ikke selv gik med ham)....anyway...jeg fandt ud af, at jeg ikke havde mødt hende, men hendes mand med deres hund, og han må havde snakket så meget om os, at hun følte hun kendte os(hun lugtede naturligvis af hunden, hvilket forklarer Chewie's reaktion.

I guder....aldrig har jeg mødt så mange mennesker i vores gård så sent om aftenen....og sikke en tur, som skulle have været stille uden de store oplevelser...Chewie var da også lidt oppe at køre, da vi kom ind !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En aftensvandring ud over det sædvanlige !
  • #2   9. mar 2012 hæ hæ - sidder også her med et smil på læben.
    Man ved aldrig hvad man "løber ind i" derude smiley


  • #3   9. mar 2012 Hehe...ja livet er skutte kedeligt !!

    Hunden var "under kontrol" og var heller ikke interesseret i hende andet end han løb hen ad stien i deres retning...stoppede et par meter fra og løb tilbage til mig.
    - vil desuden mene, at hun vel næppe havde fulgt efter, hvis hun var bange for hunden...som vel heller ikke var fremmed, hvis hun troede jeg var Beate med 3-4 hunde *rødmer*

    Føler derfor ikke lige i denne forbindelse, der blev gjort noget forkert/respektløst.

    OG du kan også tro, at han var kommet i snor med det vuns, hvis han havde været mere interesseret, end han havde fået lov til at være smiley

    Chewie går ikke bare hen til folk, som han ikke kender(heldigvis)


  • #4   9. mar 2012 Hyggelig tur..

    Men må sige jeg undre mig virkelig over du render løs med en hvalp på 3-4 mdr midt på nørrebro, der er ingen hvalp i den alder der er stabil i sit indkald, jeg turde godt nok ikke :-(((


  • #5   10. mar 2012 Nadja : ikke midt på Nørrebro, men i vores gård(der er lukket med låger)

Kommentér på:
En aftensvandring ud over det sædvanlige !

Annonce