3.434 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Medrol 4mg Medrol 4mg

Ved ikk om det bare er mig- men nu har min hund fået dagligt medrol i 2 uger 1 tab 2 gange om dage, men når jeg læser så har alle fået det i forb. med allergi så som lagermider og støv. Men min hund Leika fik en hjerne blødning, og hun blev meget bange eller usikker på hvad der forgik omkring hende. Leika kom til dyrlægen hvor han sgde at det var helt sikkert at det var en hjerne blødning, hun havde store udstående øjne og kunne ikke helt kontrolere hvad hun gjorde og så var hun meget arig på dyrlægen og hun har aldrig gjordt sådan noget før, men det var nok fordi hun havde været udsat for det som hun havde, tror også vi vil reagere anderledes hvis vi var udsat for så træls en ting. Hun fik en indsprøtning af Noromox 2 ml og Fluormetylprednisolon 1ml og fik Medrol 4mg 30 stk med hjem som hun skal have 1 tab 2 gange om dagen. Så tænker jeg bare når jeg læser hvad andre får Medrol imod, om dette er noget som har min hund kommer til at få gavn af nu det skulle være en hjerne blødning Leika havde fået. Jeg er bare lidt usikker på om det er noget der er godt for hende da jeg har haft en Bokser for 9 år siden som var udsat for det samme, den fik også en indsprøtning som jeg godt kan følge men han fik også Medrol 4 mg til 14 dage. Han fik det hurtigt meget beder men 2 dage efter han var færdig med at få Medrol, der fik han nemlig en meget kræftig hjerne blødning igen, og det var så slemt at det eneste rigtig var at lade ham få fred og ro. Så nu tænker jeg meget over det igen, nu min Schæfer hund har været uheldig at få den samme tur nu hun også får Medrol og der skal ikke trappes ned, hendes kur er bare slut når der ikke er flere.
Så ville bare høre om der skulle være nogen der ved eller har prøvet noget magen til
og hun er begyndt at halte lidt, og trække lidt på venstre bagben, hun har det også som om hun skal kaste op men der kommer ikke noget men om det kan være en af bivirkningerne det ved jeg ikke.

Venlig hilsen
Allan

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medrol 4mg
  • #1   10. mar 2012 Binyrebarkhormon fremmer helningsprocessen.
    Dyrlæger har en meget lang uddannelse bag sig, så de ved forhåbenligt hvad de gør.
    Hvis du ikke stoler på dyrlægens arbejde, bør du nok skifte til en anden.

• #5   11. mar 2012 Hej Camilla B
    Dyrlægen har da en meget lang uddannelse bag sig, så jeg regner da med at de ved hvad gør smiley
    Jeg stoler da på min dyrlæge hmm det har jeg ikke sagt at jeg ikke gør MEN jeg kunne bare ikke forstå at hun ikke skulle trappe ud af dem igen, for det gør vi mennesker da så der for skrev jeg smiley

Pia K tak det var der som jeg gerne ville hend, for det lyder beder som du skriver for Leika skulle have 1 pille 2 gange om dagen til der ikke var flere. Ville også have det beder med det som du skriver tak

Ville også sige tak for de andre svar.
    Mvh Allan

Kommentér på:
Medrol 4mg

Annonce