{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

? om hunhundeduft + parringslyst m.m. {{forumTopicSubject}}

Jeg har et stykke tid før ellers planlagt taget en lille hanhund til mig. Ville oprindeligt have ventet, til Holly var HELT ovre sin løbetid, men det skulle altså være nu.

Nå, men selv om Holly heldigvis ikke er parringsvillig efter nys overstået løbetid, blødning startede 10/2, dufter hun stadig ”godt” i hans næse og han kurtiserer hende efter bedste evne, men bliver som sagt afvist kraftigt.

Deraf mine spørgsmål:

Vil klorofyltabletter kunne fjerne denne sidste duft fra hende?

Vil en hanhund stadig prøve på at parre, når hunhunden ikke længere "dufter godt", eller vil han miste interessen, så de bare bliver gode venner?

Holly skal neutraliseres om godt 2 måneder - hanhunden også, når han er faldet til.
Han er ca. 10 mdr. og er MEGET veludrustet bagtil, så måske er han ældre.

Hvor lang tid vil der gå efter kastration af en ung hanhund, før han mister parringslysten?

Jeg har kun haft én hanhund før, som blev kastreret - ellers tæver (også kastrerede) - og det er så mange år siden, at jeg ikke husker forløbet.

Der er tale om små hunde.
Hunhund = Lhasa Apso og hanhunden = ? (ligner en stor Yorkshire Terrier bortset fra ørerne).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? om hunhundeduft + parringslyst m.m.
  • #1   11. mar 2012 Der vil gå flere dage før klorofyltabletterne virker, så det er ikke en brugbar løsning, men man kan få noget man smøre eller sprøjter på tævens kønsdele så hun ikke dufter"kan også bruges mens hun er i fuld løb" men self.kan jeg ikke huske hvad det hed, men jeg læste det i et af de sidste nyhedsbreve fra Net-Dyrlægen.
    De andere ting tør jeg ikke udtale mig om. ;o))


Kommentér på:
? om hunhundeduft + parringslyst m.m.

Annonce