{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Ang. Bortløben hund - tidl. tråd {{forumTopicSubject}}

Tidligere tråd:
http://hundegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?Msg_ID=503875

Strit er stadig savnet, men håbet om at se hende igen er meget svagt. Jeg tror hun enten er død, eller har mistet sit halsbånd, så nogen har taget hende til sig, uden at tænke på at få hende scannet.

Jeg håber på det bedste for hende, men vi må nok indse det var vores sidste tid med hende. Det gør ondt at tænke på, hun var en fantastisk hund! smiley

R.I.P Strit, altid elsket, aldrig glemt ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Bortløben hund - tidl. tråd
  • #1   12. mar 2012 Der er en lille gnist i mit hjerte der tror på at hun en dag dukker op, men håbet er svagt. Vil så gerne, som du siger, vide om hun lever eller er død. Selvom hun ikke bor ved mig, og det er meget lang tid siden jeg sidst har set hende, savner jeg hende rigtig meget. Viste at hun havde det godt hvor hun var, men nu aner jeg ikke hvor i verden hun befinder sig, om det er oppe på en sky eller i skovbunden.

Uvisheden er super svær leve med :'l

• #2   12. mar 2012 Synes at det er alt for tidligt at opgive håbet om at hun kommer tilbage. En JR er en meget sej hund, og er sikkert på at hun er i stand til at finde noget at spise osv :O)

• #3   12. mar 2012 Led/søg da videre smiley Man høre tit om hunde der er væk i lang tid, som man finder igen. Som Sitta skriver, er en JR en sej lille fætter, så måske han/hun er derude et sted, den kan jo være løbet langt - måske i skal lede og efterlyse i nærliggende byer/flækker? smiley

• #4   13. mar 2012 Håbet er der stadig, det er sikkert. Men jeg er bange for at hun evt er kørt ned smiley Men jeg søger stadig, sig endelig videre til folk rundt om Randers.

• #5   13. mar 2012 Vores foxterrier blanding på 14 år løb væk juleaften for mange mange år siden.

Vi ledte, hængte sedler op, efterlyste overalt, men intet.
    Tre uger gik og pludselig ringede tlf. politiet havde fået en henvendelse fra en gårdmand, som havde en lettere forkommen hund til at bo i stalden, det var vores Plet smiley

Så det sker at de er mere hårdføre end vi regner med, jeg håber inderligt Strit finder hjem igen.

• #6   13. mar 2012 Jeg har lige lavet nye sedler til at hænge op, så håber inderligt at nogen ser hende smiley

Din historie fik mit håb op, tusinde tak smiley

• #7   13. mar 2012 Aldrig giv op!

Vi fik også Nelly tilbage efter lidt tid da hun var væk... De er meget mere hårdføre end vi tror - og vejret er OK nu.

Kommentér på:
Ang. Bortløben hund - tidl. tråd

Annonce