1.337 visninger
|
Oprettet:
Fransk bulldog - foder og forsikring {{forumTopicSubject}}
Hej!
Min kæreste og jeg har efter mange overvejelser besluttet at vi skal have en hund. Endeligt er vi kommet frem til en FB. I den forbindelse sidder vi lige og laver et budget.
Hvad for noget foder er specielt godt til deres maver? Hvad koster det? Og hvor lang tid holder sådan en pose?
Forsikring - hvad skal vi være opmærksom på at de dækker?
På forhånd tak!
Mvh Katrine
jan 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 173
Vi køber fransk bulldog foder, har kun set det ved enkle dyrehandler, men det koster 480 kr for 8 eller 10 kg, kan ikke huske det helt, men det har holdt 1½ måned ca.
vi har bare en ansvars forsikring, racen er jo kendt for en masse sygdomme, så det ville være en god ide med en sygeforsikring, men satser på vores ikke blir syg, og hvis han gør, så betaler jeg gerne regninger
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.227
Find dig en opdrætter der undersøger sine hunde i hoved og ... inden avl, "de har aldrig fejlet noget" er ikke nok. En sygeforsikring er altid godt, men hellere en rask hund :o)
Jeg fodrer med Acana til mine engelske bullere, det består af 60% kød og 40% grønt, ingredienserne er godkendt til menneskelig konsumption og kødet er fra fritgående dyr.
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 484
Stine: Vi går også efter en med DKK stamtavle - hygge opdræt kan være nok så sunde og fine ganske vist, og stamtavlen er ikke et sikkerhed mod sygdom, men det giver dog en from for tryghed hvis man kan sige det sådan
Desværre er der også hurtigt venteliste på dem øv
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.227
Der er ingen restriktioner på avl af fransk bulldog - heller ikke med DKK-tavle :o( men der er opdrættere der tjekker alligevel.
Jeg kender ikke så meget til fransk, men jeg tror ryg, luftveje og allergi er de vigtigste.
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 369
Ellers kender jeg en opdrætter som jeg varmt kan anbefale, det er er virkelig nogle fantastiske hunde de har i avlen..
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 368
Fransk bulldog - foder og forsikring