{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

At sige farvel. {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver dette med tårer i øjnene, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu.

Molly har fået stærke rygproblemer hvilket gav hende så stærke smerter at hun kastede sig mod muren og ned i gulvet idag. Da jeg prøver at få hende til at slappe af, bed hun sig fast i min arm, i ren panik. Hvilket resulterede i ret meget blod, for så lille en hunds bid.. Hun fik ialt 3 anfald,
Jeg vil ikke ha' at min elskede, elskede hund skal lide.. Så det bliver et farvel, vi ses igen min skat..

Jeg har det fuldkommen forfærdeligt. Jeg har grædt i 9 timer, og er stærkt træt i kroppen. Jeg var hos skadestuen og få en stivkrampe og renset såret, men alt jeg kunne var at græde på livet løs.
Vi har små børn i familien, og jeg ville have det endnu værre hvis Molly fik det dårligt og så bed en af dem.


Hvad pokker stiller jeg op med mig selv? Jeg er så ude af den! Min hund skal aflives imorgen! smiley Min store kærlighed kommer op i de evige græsenge! Jeg har grædt og grædt og grædt, og krammet hende igen og igen. Jeg kan slet ikke forstå at det her bliver farvel..

Farvel skat, jeg kommer virkeligt til at savne dig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sige farvel.
  • #1   16. mar 2012 Åhh føler virkelig med dig, men ingen tvivl om du gør det rigtige for din hund, hun fortjener at få fred så hun ikke skal lide længere :-((

  • #2   16. mar 2012 Det er det værste i hele verdenen... jeg tog afsked for 1 år og 1 dag siden... føler meget med dig.. så sørgeligt, men den rigtige beslutning, hvis hunden ikke er rask.

  • #3   16. mar 2012 Åh hvor jeg føler med dig! Det er så svært at sige farvel, men en hund der har det så dårligt som du beskriver din Molly har, fortjener ikke at leve med så store smerter.

  • #4   16. mar 2012 Kære Molly..

    Tinka skal nok tage godt imod dig på den anden side af regnbuebroen. Hun vil vise dig hvor du finder det bedste mad, de dejligeste senge og lege de bedste lege med dig.
    Du vil tumle rundt og glemme alt om tid, sted og smerter..

    God rejse Molly..


  • #5   16. mar 2012 Det gør mig bandsat ondt for dig Mona, men du gør hende jo en tjeneste.
    Stakkels dig og især stakkels hund.

    PS:
    Jeg var nok bare taget til dyrlægen aldeles omgående uanset tidspunktet - især hvis hun stadig har ondt.


  • #8   16. mar 2012 Øv hvor er det trist smiley Får helt tårer i øjnene smiley

    Du gør det rigtige for din lille hund, og det er den største kærlighedserklæring du kan give, når nu den har så mange smerter.

    Ha det godt smukke Molly, må du få det godt på regnbuebroen.


  • #9   16. mar 2012 Molly-
    Min kære molly nu skal du forlade meg.
    Jeg vil huske de gode minner da du sprang leiende og vi to hadde det så godt.
    Den smerte vi nu to har at tage farvell ved du ikke noe om bare jeg som skal sidde med dit hode i fang og gråde over at nu er du ikke mere.
    Men jeg ved at rengbuen fanger deg ind og du nu skal få det godt.
    Håber det kan trøste de med dit savn av din kjære hund molly


  • #10   16. mar 2012 Molly skal nok få det godt søde Norhild. På den anden side at regnbuebroen mødes I igen en dag.. Imellem tiden må du være stærk for dig og din børn og vide, at Molly passer på jer selvom i ikke kan se hende..

  • #12   17. mar 2012 Vi har fået sagt farvel igår. Hun fik en scanning efter aflivningen, og det er konstateret at hun har haft en hjerneblødning. Jeg ved det var det allerbedste jeg kunne gøre for hende, men det føltes stadig dybt uretfærdigt at jeg får taget hende fra mig.
    27.02.2004 - 16.03.2012 - Molly.

    Jeg har ikke sovet forrige nat, men fra igår eftermiddag efter afskeden, til idag klokken 13, har jeg sovet. Dvs ca 22 timers søvn, og jeg drømte kun om min lille hund.. Jeg ved hun har det bedre nu, og hun er i himlen hvor alle andres afdøde hunde også er. Jeg ved at de har taget godt imod hende, og at de lige nu leger rundt i græsset.

    - Det er bare så hårdt, ikke at have hende hoppende omkring mig mere.


Kommentér på:
At sige farvel.

Annonce