{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Mine "snobbede" hunde {{forumTopicSubject}}

Nógen der har prøvet det?

Har selv 3 drenge ( tjeck min profil). De er mellem 3,5 til 5 år og kan alle 3 lege sammen. Mest de 2 store der tonser rundt...
Men har en del gange oplevet at yngre hunde,ingen interesse har når den står på leg. Som om mine synes de er for vilde,for unge,for grimme,dumme... eller hvad ved jeg hehe.
Og det forstår jeg ikke for de fejler intet hvad vildhed og kådhed angår. Sommetider ryster jeg på hovedet af dem når de umotiveret går i gang midt på stuegulvet med at bide i hinanden med lyd og det hele på


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine "snobbede" hunde
  • #1   18. mar 2012 Min beagle gad heller ikke det der leg.. Sad også bare og gloede dumt på de andre hunde.. smiley

  • #2   18. mar 2012 kan forstå min chihuahua,fordi han ikke er kastereret. Han spiller nemlig stor over for alle fremmede hanhunde.
    Passede en kollegas hund et par dage for en del mdr siden. Den var 7 mdr.En golden rektriver blanding. Hanhund. Den var bare totalt lalleglad og hoppede og dansede foran mine hunde. De gad ham bare ikke.Gjorde ham ikke noget,men knurrede hvis han kom for tæt på.
    Ok,selvf'lgelig også deres matrikel,men alligevel... Og han ville så gerne lege. Var en del større end mine. Men mine gik bare i "seng" som jeg kalder det. I deres kurv som står på 1 salen. Og den hund jeg passede var ikke vandt til trapper så kunne ikke gå med.


  • #3   18. mar 2012 Jeg tror, dine hunde bare har nok i deres egen flok?

  • #4   18. mar 2012 Vil de gerne lege med andre hunde på deres egen alder?
    Nu har jeg jo selv en Leif Lalleglad på bare 3 mdr. og jeg oplever da tit at voksne hunde ikke rigtig gider ham - de finder sig i en del, men jeg kan da godt se på dem at indvendigt tænker de "smut pomfrit"....


  • #5   18. mar 2012 i hunde skoven kan de godt lege med andre

  • #6   18. mar 2012 Hehe.. Vi har lige været på besøg hos min kære moder, og hendes hund Elvis gider heller ikke lege med andre hunde.. Buller kunne ikke heeeelt forstå det, men han lod Elvis være efter et par rap over snuden... smiley

  • #7   19. mar 2012 Ja jeg har så opdaget at Magni ikke kan lide Chihuahua smiley Og jeg tror det er deres gøen han simpelhen ikke kan fordrage...han ligner en der ville ønske han kunne holde poterne for ørerne, og han gider dem simpelhen ikke. Heldigvis er han ikke spor aggressiv så han prøver bare at gå væk fra dem (det er så ikke altid de forstår) men tydeligt at de ikke er hans kop the...

Kommentér på:
Mine "snobbede" hunde

Annonce