{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

Åhh...nej... {{forumTopicSubject}}

Ked af det, bekymret og rigtig trist... er nok nogle af de ord der bedst beskriver hvad jeg føler lige nu...

Min skønne dejlige hunde-pige begyndte pludselig at halte ganske lidt på det ene bagben... Umiddelbart var der ikke noget at se,men hun virkede mut og var extrem "mor dårlig"...godt nok er hun i løb...men alligevel... så jeg tog til dyrlægen for at få kigget på hende.
Det endte med røntgen af hofter, bækken, hele ryggen og albuer.... Og så kom dommen... Spondylose i flere ryghvirvler. Mod forventning viste det sig også at hende albuer er slidte ( skygger på røntgen ) Dette er der dog ingen gener af...endnu...
Hun har fået lidt smertestillende og akupunktur...hvilket synligt har haft effekt. Hun er glad og i hopla, med en almindelig motorik.
For at lindre og forebygge fremtidige "anfald" vil det fra nu af, være nul boldkast ( hvilket hun elsker ), ingen spring og hop, rampe til bilen, tilførsel af Glucosamin, MSM m.v. Træning vil fremover være svømning og genoptræning / mobiliseringsøvelser fra kiropraktoren...og spor selvfølgelig smiley

Uhh...hvor jeg synes det er træls...hun er knap 6 år.... Nå, men vi må ta' en dag ad gangen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh...nej...
Kommentér på:
Åhh...nej...

Annonce