Hundefoder Hundefoder
Hej
Jeg er studerende ved universitetet i Odense og jeg er igang med mit bachelorprojekt.
Jeg søger voksne hundeejere (har været hundeejer i mindst 5 år) i odense som har lyst til at hjælpe mig med mit projekt ved at deltage i et mindre interview (varer maksimalt 1 time).
Jeg skal bruge ca. 4 personer jeg kan interviewe.
Interviewene kommer til at handle om jeres valg af hundefoder, forholdet til jeres dyrlæge, samt jeres generelle erfaringer som hundeejere.
Jeg vil gennemføre interviewene i løbet af de næste 4 uger, selvfølgelig på et tidspunkt hvor det passer jer.
Jeg hpåber virkelig der er nogen som har lyst og kan afsætte tiden til at hjælpe mig.
Mvh.
Nina Holm
26-504268
nina_holm_@hotmail.com
jun 2011
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 201
Jeg kan godt være med her som erfaren hundeejer/træner. Men jeg vil gerne vide lidt mere om dit projekt/undersøgelse.
Hvad studerer du og hvad skal undersøgelsen bruges til?
VH Casper
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Det lyder godt... tak
Jge studerer cand. Negot. Hvilket er en uddannelse der omhandler sprog, økonomi, kommunikation og marketing.
Mit projekt handler om eksperters indflydelse på forbrugere.
Jeg har så valgt at fokusere på dyrlæger som eksperterne. Jeg vil undersøge hvor stor succes dyrlæger har med at få hundeejere til at købe deres noget dyrere hundefoder. Og vel at mærke hvorfor de er i stand til at overbevise folk om at købe deres produkter.
Jeg blev inspireret at de forskellige programmer omkring hvordan dyrlæger snyder godtroende folk, når de har deres kæledyr til behandling eller kontrol.
Håber du blev lidt klogere af dette. Ellers må du endelig spørge hvis der er mere jeg skal uddybe
Hilsen Nina
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.567
Jeg vil gerne deltage i dit projekt hvis du stadig mangler personer:)
jun 2011
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 201
mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg kan bruge jer begge.
Hvis i kunne skrive en mail adresse eller et tlf. nr. så kontakter jeg jer i løbet af de næste uger angående hvornår vi kan lave interviewet.
Og hvis andre skulle læse med, har jeg stadig brug for flere
Hundefoder