{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

teenage hvalp eller? {{forumTopicSubject}}

Charlie bliver 4 måneder om 4 dage. Vi har lige været på karensminde til hundetræf med nogen af de lokale hunde:) en af tæverne var i løbetid og Charlie kunne ikke holde poterne fra hende, han streg næste da jeg fjernede ham fra hende og pev helt vildt da vi gik der fra.. Han har aldrig været opmærksom på tæverne i løbetid før idag. Er han så ved at blive teenager eller kønsmoden? Han er også begyndt at lette ben og har gjort det i 3 uger. Syns virkelig han er fremme i skoene og det siger andre hundeejer også vi møder. Har i nogen gode råd til hvad man skal være opmærksom på når de rammer teenage alderen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  teenage hvalp eller?
  • #1   20. mar 2012 Og har i selv nogen sjove historier derfra;)

• #2   20. mar 2012 Gå 3 skridt tilbage i din træning, og træn de ting som virkelig sidder godt fast som sit og dæk så hunden kan blive positiv bekræftet.
    Hvis han begynder på uønsket adfærd, så forhindre ham i at kunne gøre det. Det kan være en lang snor hvis han stikker af osv. Forvent at alt lydighed er gået fløjten, og nyd når noget stadig virker.
    Bliv ved med at stole på den opdragelse du har givet ham indtil nu, for det kommer tilbage igen efter teenageperioden ender, og så kommer der 6-7 måneders rigtig god indlæringstid smiley

• #3   20. mar 2012 Okay det vil jeg huske på, syns nemlig også han er blevet dårligere til at gå i snor. Han prøver virkelig grænser af, men syns det er lidt sjovt noget gange med de skøre påfund

• #4   20. mar 2012 Sjov historie, hmm , da Peanut begyndte at lette ben for nogle måneder siden, fandt han en lygtepæl, det må han have set andre hunde gøre for det kan vel ikke ligge i generne,:-) men han stod med højre side mod pælen og løftede venstre ben. Nu har han kigget nærmere på sine artsfæller og kender nu forskel på hølre og venstre så han er gået videre med træningen for balancen er stadig ikke helt på plads til en lang tisse tår.

• #5   20. mar 2012 Hehe det ser så sjovt ud, man kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når de ligner de er ved at vælte.

• #6   20. mar 2012 Har lige været ude og gå med ham, så blev jeg lidt i tvivl hvad er det korekte og gøre når de ligger sig ned og ikke vil gå, startede med at give ham godbidder når han så gik pænt, men nu er det lige som han ligger og bare venter på at jeg tager godbidderne frem så han går pænt, syns han er yderst udspekuleret den lille bisse:)

• #7   20. mar 2012 Haha det gø peanut også man skal fylde bezin på før han går :-))))

Kommentér på:
teenage hvalp eller?

Annonce