{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Kig godt på disse poter.. {{forumTopicSubject}}

det er nemlig meget specielle poter.

(link fjernet)

De kan nemlig ikke tåle at gå tur langs vejen op til tanken. I tænker sikkert - ligesom min "mor": sikke noget pjat, men det er faktisk sandt..

Her til aften bestemt "mor" at vi skulle gå en ekstra aftentur. Juuuuhuuu tænkte jeg og sprang ud af min seng og ud i bryggerset og stod klar. Selvfølgelig var jeg klar selvom kl.var 01.

Vi gik ud til bilen, men hov hun tog kun snorene.. hun åbnede ikke burene.. mh så måtte turen gå i skoven nede for enden af vejen. Det er ellers der vi går på morgentur..men ok jeg gik med.. men nej vi gik den anden vej.. OH NO!! Så ville hun gudhjælpemig have at jeg skulle gå tur langs vejen!! I SNOR!! sig mig engang hvad havde hun tænkt sig!! Troede jeg engang for alle havde fået forklaret hende det for et par måneder siden og siden har hver aftentur da også gået ned i hundeskoven..men så måtte vi jo tage den igen. Hun trak og skubbede mig det meste af de 2 km --slog virkelig bremsen i!! så skulle man jo tro hun forstod budskabet så da vi kom hjem til vejen og hun tog den forpulede lortesnor af mig løb jeg hjem for fuld firspring og stillede mig klar ved bilen med poterne på kofangeren: SÅ KAN VI GODT KØRE I HUNDEFOLDEN "MOR"! og så gik hun bare ind!!

MENNESKER!! De er håbløse at opdrage på! Hun må da kunne forstå at dronningepoter som mine ikke er skabt til gåture langs vej - I SNOR!!!!

Nogengange tror jeg bare jeg burde omplacere hende "mor" man må kunne få en udgave der er lidt kvikkere.. men så alligevel..

Frustrerede hundehilsner
Nova.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kig godt på disse poter..
  • #2   21. mar 2012 EJ Nova, din mor hun er da også for dum. Jeg husker godt, du prøvede at opdrage hende, da I boede her - er du mon faldet lidt af på den, på det sidste? Du må klø på igen!
    Et godt tip, næste gang hyler du bare op, så alle folk tror, din mor har slået dig, så skal du nok få din vilje smiley

Potedask fra Keiko og Namie

• #3   21. mar 2012 Årh stakkels stakkels Nova.

Jeg ved lige hvordan du har det. Herhjemme bliver jeg også slæbt rundt på stier og villaveje, når nu jeg altså hellere vil i skoven *suk*

Mange hilsener

Luna

• #4   21. mar 2012 Ha, ha allesammen! Vi 2 tøser var nemlig i hundeskoven, og mødte den sødeste schæferdreng. Nøj, hvor kunne vi spæne rundt, han var ikke nem at holde trit med. Far siger det er fordi, vi er lidt mere tunge i rumpen end ham, altså schæferen.
    Nåh, far kan også godt være lidt tung i rumpen, men det siger vi ikke højt - må hellere holde os gode venner med ham.....
    Nå der var også andre hunde dernede, men ham schæferen har vi altså drømt om hele natten, suk!
    idag er mor hjemme, mon ikke vi kan lokke hende med på stranden? For de der ture i snor her i nabolaget, dem gider vi ikke!!!

• #5   21. mar 2012 Hej Nova
    jeg ville ringe til dyrenes beskyttelse. Din moar burde da kunne se at med de smukke prinsesse poter kan man ikke gå på fortovet rund naboerne, HALOOOO, går prinsesse Mary måske rundt mellem pøblen - nej vel, når man har format som du , jeg og prinsesse Mary så skal man også behandles sådan.
    Håber din moar læser dette :-))
    HIlsen Peanut

• #6   21. mar 2012 Nova du er nødt til at sætte dig i respekt. Din mor er helt sikkert kun ude på en ting!! Nemlig at komme op ad rangstigen. Helt op i toppen. Og det duer ikke. Så du må liiige have fat i hende så hun finder ud af hvem det er der bestemmer. Hvis ikke det lykkes kan du altid sælge hende. Men lad endelig være med at sige at det er fordi at hun er uopdragen. Det lyder bedre hvis du skriver noget om at du skal flytte eller sådan noget.
    Held og lykke med det.
    Potedask fra Charlie.

• #7   21. mar 2012 overvejer DB. Idag gjorde hun det dog meget bedre. Vi var nemlig i skoven her til morgen og om lidt har jeg hørt vi skal ud og træne..
    Men takker for den store forståelse af mit problem, det er utroligt hvad de mennesker nogengange tror de kan byde os hunde.

• #9   21. mar 2012 Allergisk: sagde du det!!?? Det gamle møgøre kan virkelig give modstand når hun gerne vil og skal hilse og sige at 35 kg der stritter imod ikke er videre nemt at bokse rundt med;-P Men man kan sgu ikke lade være med at smile af at hun har SÅ meget personlighed og er så klog. Hun er skøn!

Kommentér på:
Kig godt på disse poter..

Annonce