{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode nyheder til bus folket
  • #1   23. mar 2012 Og så må alle dem med allergi bare fise ud af bussen.... og ta' cyklen....

Ikke fordi jeg ikke under folk , at de kan komme med bussen med deres hunde.......( jeg er personlig ligeglad ).... men mon ikke der bliver et problem med alle dem med allergi.... og dem der er bange for hunde....:o)

• *Jensen* .
    *Jensen* . Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 91
    #2   23. mar 2012 Mht. allergien så står der nævnt her http://hundenyheder.dk/movia-byder-store-hunde-velkommen-tilbage-i-busserne/ at den forreste del af busserne gøres til dyrefrit område (ikke at jeg ved, om det er nok, hvis man har allergi, for jeg er i den heldige situation ikke at have det) smiley

• #3   23. mar 2012 Hvis dem med hund ikke må være i bussen for at tage hensyn til dem med hundeallergi, så synes jeg også at vi skal forbyde dem som bruger parfume i busserne for at tilfredsstille dem som ikke kan tåle parfume.
    Skal folk så også lige stille med en blodprøve, for ellers kan de ikke komme med bussen, for de risikere at smitte ?

Man vil gerne have flere til at tage de offentlige transportmidler, dels pga. mindre udledning af CO2 og andre giftstoffer - så nytter det ikke at man forbyder gud og hver mand, for så ender det med at INGEN kan tage med de offentlige transportmidler.

• #4   23. mar 2012 Og glem så ikke at forbyde barnevogne og børnehaver, det var da det værste kan jeg huske fra min tid som buspassager. Nej der skal være plads til alle og hundene store som små.

• K/B J
    K/B J Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 109
    #5   23. mar 2012 Det var da en dejlig nyhed.

Mht allergi, så tror jeg man skal passe på med at være overhys, for hvad med dem der ikke tåler parfume? De må jo dagligt være på vagt og man forbyder jo ikke folk med duftvand at komme i busser og på spisesteder.

• #6   23. mar 2012 i forvejen må hunde jo komme med s-toget... så er det lissom så som så med allergi-argumentet.

Og jo, jeg stemmer klart for at børnehaver og skoleklasser ikke skal med bussen så. Og barnevogne skal ikke medtages gratis... folk har jo selv valgt at få afkom.

• *Jensen* .
    *Jensen* . Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 91
    #7   23. mar 2012 Jeg synes, det er helt fint, at de laver den forreste del af busserne til dyrefrit område - jeg tror ikke det er verdens bedste løsnign for folk med allergi, og sikkert også lidt irriterende for dem med hund, men om ikke andet har man da forsøgt at dele sol og vand lige og tage hensyn til alle, så thumbs up for det smiley

Og spærretidsreglen i København kan jeg heller ikke hidse mig op over - det vigtigste må være, at man størstedelen af dagen kan tage sin hund med (det er da i hvert fald bedre end slet ikke).

• Annica P
    Annica P Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   23. mar 2012 Det kunne være dejligt hvis de Nordjyske busselskaber kunne lytte lidt efter. Her er det ikke tilladt at have store hunde med i bussen.

• #9   24. mar 2012 Uh ha mamma di cane, kan godt huske når jeg var på vej hjem fra arbejde som konditor og man var rigtig træt og der så træder en hel børnehave ind i toget. Der var ikke noget værre hehe:) men syns det er rigtig dejlig med man kan få sin hund med nu. Passede engang en stor hund og syntes det var så besværligt når jeg skulle rejse med den

• #10   24. mar 2012 Personligt syntes jeg ikke det er ok at give en allergiker et astma udbrud fordi lille fido skal med Bussen, så meget pli bør man have at man ikke genere andre med sin hund.

Det kan godt være nogen mener allergi er noget hysterisk noget, men det er vist kun til man selv prøver det.
    Har man hund må man finde andre måder at komme rundt på.

• #11   24. mar 2012 Jeg synes det er dejligt man må have hund med i bussen.
    Allergi-kortet har jeg det lidt svært ved, men det skyldes at jeg ved at allergiudbrud kommer lige så nemt hvis blot allergikeren er ved siden af en der har hund/kat og ikke nødvendigvis kun hvis dyret er til stede.. Og derved skulle man så forbyde dyre-ejere at tage offentlig transport for at tage hensyn til allergikere?

• #12   24. mar 2012 Allergikortet... Tjaeh togene er jo fyldt med hunde osse ...... plus alle de mennesker der medbringer dyrehår. Skal folk der har dyr hjemme så osse finde alternativt transport? Og som nævnt, der er jo heller ingen hensyn til dem med parfumeallergi.

• #13   24. mar 2012 Gud fri mig vel, allergi-kortet, tror i det er noget en allergiker nyder at have?

• #14   24. mar 2012 næh, har nogen da sagt det?

• #15   25. mar 2012 nordjyllands trafikselskab.

Førerhunde til blinde og stærkt svagsynede samt signalhunde er velkomne i alle busser, og de er gratis at medtage. Det samme er mindre hunde, såfremt de bæres i en taske og bliver i den under kørslen. Større hunde kan ikke medtages i by- og metrobusser, men gerne i andre busser. De større hunde medtages til børnetakst og skal altid være i snor under rejsen. De må ikke anbringes på sæderne.

http://www.nordjyllandstrafikselskab.dk/default.aspx?m=2&i=177

• #16   25. mar 2012 Min søster er vildt allergisk overfor hunde - men hun ville altså godt kunne klare en bustur med en masse hunde i - det er jo tidsbegrænset.

Kommentér på:
Gode nyheder til bus folket

Annonce