935 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Alaskan Husky/Siberian Husky?"
alaskan malamute/siberian husky
hej venner:) jeg er så heldig at blive ejer af den sødeste alaskan malamue, og halv siberian:) det første gang jeg skal have hund! og JA ved godt hvor en hård en omgang det bliver, specielt at det...
hej venner:) jeg er så heldig at blive ejer af den sødeste alaskan malamue, og halv siberian:) det første gang jeg skal have hund! og JA ved godt hvor en hård en omgang det bliver, specielt at det...
Skrevet af: wadad D - 24. jan 2014
alaskan malamute / siberian husky
ja dette er nok et dumt spørgsmål, men hvad er forskellen på disse to racer? de ligner jo meget hinanden af udseende synes jeg..
ja dette er nok et dumt spørgsmål, men hvad er forskellen på disse to racer? de ligner jo meget hinanden af udseende synes jeg..
Skrevet af: helle p - 13. mar 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring 750 kr.
- Ophængning af 3 lamper 600 kr.
- Rengøring 450 kr.
- Elektriker 1.500 kr.
- Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.454
Siberian Husky er en old gammel hunde race..
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 28 Svar: 91
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.908
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.454
Siberian husky er derimod rimelig komform i typen (dog kan man sige der er 3 slags Siberian Husky - show typen, den lille og kompakte, løbs typen, den noget slankere der er mere let på benene og den der ligger midt imellem de to.)
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 101
Hvilket vil sige at alt der kan spændes for en slæde og løbe kan kaldes (og bliver det) Alaskan Husky.
Alaskan Husky er et pænt navn for et gadekryds af ubestemt herkomst.
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.992
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Til trådstarter- man har bedre mulighed for at vide hvad man får i en siberian. Man skal dog være klar over det ikke er en hund som alle de andre. Man får en helt anden type hund med en slædehund nogen egner sig som ejer. Nogen gør ikke.
Vil henvise dig til www polarhund.dk
Alaskan Husky/Siberian Husky?