{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

Jeg har en listehund =D {{forumTopicSubject}}

Zippo er helt sikkert en listehund !!!

Han kan liste sig fra bryggerset, gennem køkkenet og ind i stuen uden nogen høre ham smiley

Her i huset har vi en regl der hedder: Når man har været ude i haven, og man er hund skal man blive i bryggerset til man bliver kaldt ind.

Men den regl glemmer han af og til, og så kommer han listende, som han gjorde for 2 min siden =)

Er der andre der har listehunde, som er stille som en ninja? =D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har en listehund =D
  • #1   1. apr 2012 Haha smiley

  • #2   1. apr 2012 Det kan man oss med Musashi, men Zippo han er sgu en lille ninja =D

  • #3   1. apr 2012 mine 2 er ikke det , men tror min tæve synes at min mors bicon er det , da min tæve ligger og sover i fodenden og pludselig når hun vågner ligger det en lille hvid ulldott ved siden af mig og hende... så må man jo kravle lidt tættere på mor hihi

  • #4   1. apr 2012 Jeps! Mickey's mellemnavn er Sniger Ninja smiley


  • #5   1. apr 2012 hi hi Joy kan også liste : )
    men det var skæggest da hun var lille og jeg sad ved computeren, så kunne hun finde på at tage en af mine sko, og så prøve at liste forbi mig, det så simpelthen så skægt ud.
    Har også flere gange kaldt og kaldt og bare ikke kunne finde hende for så at opdage hun står lige bag ved mig !!!


  • #6   1. apr 2012 Ude i køkkenet har jeg en papegøje, han har et af de der kæmpe bure der nærmest går fra gulv til loft.

    Fra gulvet op til burets bund er der ca 15-20 cm, der kan altså godt ligge en Zippelippe hund indenunder der.

    En dag jeg sad i stuen kunne jeg høre hans hundetegn ramme gulvet, jeg kigger derud for at bede ham gå tilbage i bryggerset. Men jeg kan ikke se ham, står helt stille kigger ud i bryggerset. Der er han heller ikk =O

    Jeg kalder på ham, men der kommer ingen Zippehund. Jeg høre hundetegnet igen, og kigger nu ind under buret.
    JA ganske rigtigt der ligger den lille rumraket, stille som en død, og stirre ind i selveste min sjæl !

    Og ville han komme ud? Nej han ville da ikke ;D så mig ned og kravle, armen ind under buret, og kunne lige præcis få fat i hans halsbånd. Hunden ud i bryggerset, og så grinte jeg altså =D

    Den lille hund er jo fantastisk smiley


  • #7   1. apr 2012 Natascha ha ha ej hvor godt, jeg kan lige se det for mig : )

  • #8   1. apr 2012 Camilla det så bare så godt ud da han lå der, som om jeg slet ikke kunne se ham. Men det kunne jag altså =)

  • #9   1. apr 2012 Jeg kan være helt sikker på hvis der er helt stille er det fordi Charlie laver noget han ikke må..:) ellers er han altid i stuen eller der hvor jeg er, en rigtig lille selvskabs hund

  • #10   1. apr 2012 Ja jeg kan heller ikke lide hvis der er for stille, for så har de gang i noget de ikke må =)

  • #11   1. apr 2012 Jeps, jeg har også en listehund ....i sidste uge skulle jeg farve hår på en veninde, og havde af den grund bedt hundene blive ude fra badeværelset ...pludselig opdager jeg at bella sidder lige ved siden af mig, klods op af mig, aner ikke hvor længe hun har siddet der :s

    de blev forvist af den grund at katten har været med mig på badeværelset da jeg farvede hår, og nu har den sgu en fin rød plet på ryggen ...så skulle ikke have flere plettede dyr smiley

    og udover det så ender de tit i sofaen ved siden af mig, uden at jeg opdager det.


  • #12   1. apr 2012 Natascha ha ha, det kunne da også være han havde været heldig og du slet ikke havde opdaget ham, det findes bare ikke noget så skægt som når de tror de er usynlige : )

  • #13   1. apr 2012 CKH hvor er du kedelig du ikke vil have flere plettede dyr smiley

    Camilla H ja nogle gange tror de virkelig man ikke kan se dem, lidt som om de tænker: Fald i med baggrunden, tænk cammoflage! Så nu er jeg usynlig, nu kan jeg gøre hvad jeg vil !!! =D


  • #14   1. apr 2012 Ha ha jeg griner det er så meget rigtigt : )

  • #15   1. apr 2012 bobby kan ikke liste, men han bliver 'usynlig' smiley når jeg spiser og han sidder i sofaen og jeg beder ham om at gå ned, sidder han helt stille, blinker ikke engang med øjnene, når jeg så sætter ansigtet ind foran hans hoved bliver han meget glad for at se mig og synlig igen smiley og så kan vi starte forfra

  • #16   1. apr 2012 Havde en cocker spanier for 3 år siden og ham opdagede jeg ikk før han kom helt hen til mig og det eneste der afslørede ham var hans logrende hale:-D

  • #17   1. apr 2012 Silje lyder som et helt damp lokomotiv når hun kommer trumlende, trods størrelsen. ;-))

  • #18   1. apr 2012 Min venindes hund lister sig ind i stuen når den føler for det, så snart folk kigger væk, sænker han ryggen og går på liste fødder ind i stuen, hvis der er nogle der kigger på ham/i hans retning så skynder han sig at ligge dig ned, logre pænt med halen og kigger den anden vej. I det sekund du kigger den anden vej, jamen så lister han liiiiidt tættere på.... ;o) Han er bare skøn

  • #19   1. apr 2012 Hehe listehunde er sgu sjove =D

  • #20   1. apr 2012 Hehe, Disen lister også tit, når hun laver noget, hun ikke må. Normalt kan man høre hende uden problemer, men hvis hun f.eks. har fundet et lille stykke pap, plastic eller en strømpe, som hun gerne vil hygge med i fred, så lister hun af med den fuldstændig lydløst. I går fik jeg øje på hende ud af øjenkrogen, der var hun ved at snige sig ind på resterne af Pollys mad.

    Det er meget skægt, for når hun ser en fugl, kan hun godt finde på at forsøge at snige sig ind på den. Så har hun hovedet nede og bevæger sig i små forsigtige ryk. Herinde er det dog på en helt anden måde. Hun går faktisk normalt, bare i slowotion og uden en lyd smiley


  • #22   2. apr 2012 Min tøs lister ikke men hun strækker sig på skødet af en. Når jeg ikke gider have hende liggende på skødet og beder hende om at ligge i den anden ende af sofaen så strækker hun sig lidt af gange og kommer på den måde nærmere og nærmere og ligger tilsidst alligevel halvejs oppe på en, og ser man på hende så ligger hun helt stille også strækker hun igen for det kan man jo ikke sige noget til.


  • #23   2. apr 2012 Listehund ??? Ja Laika er sku!

    Jeg lufter en gang imellem hundene hver for sig i haven (De er altid alle med på tur), især for at træne Laika lidt da hun ikke bryder sig om når jeg og Zenta går ud i haven uden hende. SÅ skraber hun på døren ud til haven. Det er dog blevet bedre og det sker sjældent at hun skraber nu.

    Meen en aften hvor det var mørkt og koldt gik jeg ud med Zenta og lader Laika blive inde, så er det hendes tur bagefter. Jeg lukker døren og går ud af havelågen og ud på marken, 50 meter fra døren.. Tager lommelygten med da det var mørkt.

    Zenta gør hvad hun skal og snuser rundt og jeg følger hende med lommelygten. Syntes jeg høre noget, men slår det hen da det er mørkt, jeg bor på landet og der er træer og buske omkring mig. Får følelsen af ikke at være alene, men Zenta snuser stadig bare upåvirket rundt... Lyser mig lidt omkring indtil Laika pludselig sidder i lyskeglen 3 meter fra mig, jeg siger jer jeg havde nær skidt i bukserne, jeg blev seriøst forskrækket, det gav et sæt i mig og det løb mig koldt ned af ryggen.

    Især fordi hun bare på en lille bakke og stirrede på mig!

    Hun havde så fået skrabet døren op og fuldt os ud på marken. Men hun vidste sikkert godt hun var gal på den, for hun kom først over til mig da jeg kaldte på hende. smiley


  • #24   2. apr 2012 Balder kan sagtens snige og liste, men det går derimod ikke så godt for hector da han helst vader ind i et par genstande undervejs og bare fordi han generelt lyder som en flok heste i trav når han flytter sig


  • #26   2. apr 2012 Hvor er jeres listehunde bare gode, og nej hvor ville jeg skrige hvis jeg vidste jeg ikke havde hund. Men stod i badet og en slikkede på mig =D

  • #27   2. apr 2012 Cody er ikke en særlig god sniger men det sker da at han en gang i mellem får sneget sig ud i køkkenet.
    Min barndomshund derimod, han var mester snigeren over alle!
    Normalt så kunne du høre ham på 30 meters afstand men når han så var blevet sendt ud af stuen så blev han til "det snigende gulvtæppe" og vupti så lå han ved siden af sofaen igen. smiley

    Karin - med pels på: Haha! Stakkels mand. Jeg ville have været død af skræk hvis det skete for mig smiley


  • #29   2. apr 2012 Hunden er bestemt ikke nogen listehund smiley hun er mere en futte hund, dvs hun løfter ikke poterne så der kommer sådan en morfar-hjemme-sko-futte-lyd når hun går rundt smiley

    men hvis jeg har glemt at lukke dørren til soveværelset i løbet af dagen, så kommer der en lille kat op i hende smiley heeeeelt lydløst sniger hun sig op i sengen..


  • #30   2. apr 2012 Men Zenta og Tøsen er tilgengæld ikke listehunde, de er nogle buldrerøve og dem kan man altid høre på laaaaaaaang afstand smiley

  • #31   2. apr 2012 (link fjernet)

    Ved ikke lige om jeg har kopieret adressen rigtig, men ellers er det 2. billede i Mickey's profil.

    Han listede simpelthen ud på badeværelset og op i vasketøjskurven, da han var lille, mens man var i bad. Kunne simpelthen ikke sige noget til ham, når man steg ud af badet og så lå han bare der. Ganske uskyldig.
    En dag tog jeg kameraet med ud på badeværelset, så jeg kunne fange det på billede og det fik jeg heldigvis gjort... smiley


  • #32   3. apr 2012 Årh. Nej hvor er det sødt Jeanett smiley


  • #33   4. apr 2012 jeanett, sådan noget vasketøj vil jeg også ha smiley

Kommentér på:
Jeg har en listehund =D

Annonce