Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge Lolland Falster
  • #2   3. apr 2012 Der har været en tråd for ikke så længe siden om emnet. Jeg er et kvaj til at søge gamle indlæg men jeg mener det hed noget i retning af dyrlægerne i guldborgsund. Måske nogle er bedre til at hjælpe end jeg smiley

• #4   3. apr 2012 I Nykøbing ligger der både Dyrehospitalet på Københavnsvej og Guldborgsund Dyrehospital på havnen. Jeg bruger selv dem på Københavnsvej og er rigtig godt tilfredse med dem - de er rigtig gode og deres priser er normale.

• Per O
    Per O Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   3. apr 2012 Jeg har mange dyr, som jeg holder meget af. I årernes løb har jeg stiftet bekendtskab med flere dyrlæger på Lolland Falster.
    Hver gang er jeg blevet bekræftet i at dyrlægerne på Guldborgsund Dyrehospital er de dygtigste ( og super dyrevenlige).
    For år tilbage var de ret dyre. Men det har de ændret på. Så nu er de faktisk de billigste på alle punkter. ( det er rart at dyrlæger for en gangs skyld kan finde ud at regulerer priserne ned smiley

• #6   3. apr 2012 Tak Wickie:-))

• #7   4. apr 2012 Vi bruger også dem på københavnsvej, og er super tilfredse..

• #8   4. apr 2012 Ja guldborgsund dyrehospital på havnen har døgnvagt. Ligeså har vordingborg som ejes af Fakse. Vi har 15 min til begge og vælger at køre nordpå hvis vi får behovet

• Pia N
    Pia N Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #10   4. apr 2012 Efter anbefaling fra mine naboer var jeg på Guldborgsund Dyrehospital med min kat her til morgen.
    Det var en rigtig dejlig oplevelse.
    Super sød og kompetent dyrlæge ( Jørgen Sørensen) og ok pris.

• #12   4. apr 2012 Gitte det kan godt være at Fakse er dyrt men jeg betaler gerne for deres viden. Vi har én gang haft brug for dyrlæge kl 18 en sofagruppe da vores hanner havde diskuteret lidt for meget og Echo havde fået en lille flænge i øret. Det blødte dog voldsomt og vi betalte 6000 kr for 2 sting!!! Vores egen dyrlæge var efterfølgende fortørnet. Alle kan lægge 2 sting. Ringede til hende først men hun var på vel ud af døren. Dejligt at gøre at københavnsvej også har døgnvagt:-)

• #13   4. apr 2012 Gitte jeg er enig i at det er dyrt. Derfor er jeg også glad for at vi har så mange muligheder her i "udkantsdanmark";-)
    Men 19000 kr det topper!

• #14   5. apr 2012 Øv en oplevelse. Sådan er det jo. Hver pin smag. De har reddet en hund for os. Havde der haft en halv time længere var hun død pga slugt fremmedlegeme.

Kommentér på:
Dyrlæge Lolland Falster

Annonce