{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge i nærheden af Hørsholm..
  • #1   4. apr 2012 Jeg har kun hørt godt om Usserød dyrlæge og dyrlægen på Rungstedvej (overfor Hørsholm skole), der ligger også én oppe i selve gågaden ( forholdsvis ny, men vist også ok). Ham på Duevej er meget flink, men meget gammel, og ham på Lågegyde i Kokkedal skal du holde dig laaangt væk fra ...

  • #2   4. apr 2012 Jeg vil klart anbefale den på Rungstedvej ved Hørsholm skole.

    Er selv flyttet til Græsted men har valgt at beholde netop denne dyrlæge.
    det er 2 mænd Mads og Carsten som har klinikken og de har også en i Ballerup plus de har døgn service på mobil tlf.

    Jeg har fået mine 2 tæver steriliseret, den enen tæve har fået amputeret en del af sin hale pga betændelse i knoglen, og samme tæve er blevet opereret i knæet da hun fik ramt en stor sten og fik revet muskelen af inden på knoglen.

    Carsten har opereret hende alle gange og jeg har været yderst tilfreds.
    Både Mads og Carsten er super søde og jeg syns de er meget dygtige..


  • #3   4. apr 2012 Jeg har boet i Hørsholm men er også flyttet,vi har beholdt vores dyrlæge i Usserød, Charlotte Frydensberg,hendes priser---som de nu er i det område,Hørsholm ER dyr,men hun er rigtig erfaren.
    Har også prøvet dyrlægerne på Rungstedvej,det var med chefens hund,de kikkede på chefens navn og mente at "der var jo yderligere undersøgelser,når den mand har så mange penge"--det fandt jeg meget usympatisk og vendte tilbage til Charlotte Frydensberg.
    Fraråder også ham på Lågegyden--i den grad.


  • #4   4. apr 2012 Jeg kender ikke til basis dyrlæger i området, men skulle der opstå øjenpriblemer kan jeg anbefale Finn Boserup, Rudersdal dyreklinik og til hydproblemer Flemming Christensen, Bagsværd

  • #5   4. apr 2012 Mange tak alle sammen smiley

    Vil prøve at undersøge dem på Rungstedvej nærmere, og Usserød dyrlæge , er det mon den hvor Charlotte Frydensberg er?

    Priserne er for mig ligegyldige, det vigtigeste er en sød og dygtig dyrlæge der ved hvad han/hun laver.

    Der er to der fraråder ham på Lågegyde i Kokkedal?
    - Hvordan kan det være?


  • #6   4. apr 2012 Ja Usserød Dyrlæge = Charlotte :o)

    Har sendt dig en pb mht ham på lågegyde...


  • #7   4. apr 2012 Ang. Charlotte Frydensberg,Usserød dyrlægen,kan jeg yderligere tilføje at hun aldrig foretqger unødige blodprøver og andre undersøgelser,det er tit at hun har sagt til os,j"a,vi kan selvfølgelig røntgenfotografere den,men vi kan jo også lige prøve med" et eller andet,og det har hun altid haft ret i,hun er ganske glimrende til at stille diagnoser uden at man så lægger en formue,som mna nemt kommer af med hos f.x. Rungsteddyrlægerne.
    Hun er rimelig kontant i sine udmeldinger,man ved helt afgjort hvor man står,men hun er også rigtig god,medfølende og har god tid,når man skal have aflivet sit dyr eller det er rigtig sygt.
    Hun kan absolut anbefales.


Kommentér på:
Dyrlæge i nærheden af Hørsholm..

Annonce