Engelsk springer spaniel eller ? Engelsk springer spaniel eller ?
Hej jeg har igennem snat 6 år gådet på jegt med min labrador han er dog ved at blive trat så jeg mener det er ved at værer på tide at fende hans efterfølger mens han stade kan lidt i nu . Jeg har tindt på at det skal værer en engelsk springer spaniel Da jeg syntes det er en regti køn hund og jeg har hørt madet godt om den rase da jeg også har en datter på 4 som også skal værer der . Det skal værer en han hund og den skal værer hvid og brun . Har du en og lige vil fortælle ledt om den og hvad du mener om den eller skal du have hvalpe så skiv til mig her inde vil regti garne vide madet mer om dem og hvad du mener vis du går på jagt eller du fårslår nådet andet så skiv også hilsen Allan
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 240 Svar: 9.591
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.085
Og så er der mere pelspleje i hverdagen end vi er vandt til.
Endte m ruhåret hønse, da det for uerfarne er nemmere at finde for racen sunde hvalpe.
Her tænker jeg hd, ad og won willebrand - kig hundeweb.
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Den skal vide hvem der bestemmer men ikke opdrages med hård hånd.
Den engelske springer spaniel kræver noget pelspleje, men kan timmes såden ikke er så svært at holde.
Kender flere der har dem som jagthunde og samtidig god legekammerat for børn.
Den er aktiv ude og rolig inde. og meget lærenem
Har selv en dejlig tæve som er trænet til jagt men bruger hende ikke til jagt,du er velkommen til at kigge på hende
jun 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 643
jun 2008
jun 2008
jun 2008
jul 2006
jun 2008
Spørgsmålet er om det var et ft kuld eller om det bare var et kuld avlet på jagt egenskaber. Det er lidt som formel labrador, de har jo heller ikke sin egen race. De gør sig ikke godt på udstilling fordi de ikke opfylder standarden. Men de kan måske lige hive en anden præmie hjem, så hvalpe kan få tavle, hvis sundheden ellers er der. Efter min mening er der dog større forskel på en standard engelsk springer spaniel og en ft springer, end der er på en standard lab og en ft. lab.
jul 2006
ellers er vi enige at det er 2 forskellige racer , også derfor jeg spørger TS hvad han ønsker.
Engelsk springer spaniel eller ?