{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.284 visninger | Oprettet:

Korsbåndsskade ved lille hund? {{forumTopicSubject}}

Var til påskemiddag hos svigerforældrene her til aften, svigerinden er også til middag og har taget sin 8-årige lhasa med..

Hunden støtter ikke på det ene bagben, kom til skade i går eftermiddags da hun legede med svigers hunde.
- De snakker om en forstrækning, men dem har jeg set min del af, og sådan opfører en forstrækning sig på ingen måde..

Jeg undersøger så hunden, og finder frem til det nok er hoften, i hvert fald der hunden reagerer da jeg bøjede benet og trykkede (har lært at gøre det ordentligt dog, trykker ikke bare løs, bare rolig)..

Jeg siger så at hun bør køre til dyrlægen snarest, hunden har smerter når den ikke støtter på benet sit, og hun får nummeret på min dyrlæge - og afsted vi kører!

Det er så korsbåndet, dog ikke hoften, men knæet... Øv hvor kunne dyrlægen vride benet i en unaturlig stilling.. Det ser godt nok ækelt ud =/

En operation vil koste 14.000 kr.. Det har min sigerinde slet ikke, så det vil blive smertestillende resten af livet (vil koste 240 kr/mdr), der vil komme gigt med tiden fordi hun jo ikke kan bruge benet korrekt..

Jeg søger så erfaringer på min svigerindes vegne.. Er der gode udsigter med en korsbåndsskade ved en 8 kg hund på smertestillende?

Øv for en middag.. Ikke lige ynglingsmåden at tilbringe en aften, hos dyrlægen i bekymring for en sød lille hund =/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Korsbåndsskade ved lille hund?
Kommentér på:
Korsbåndsskade ved lille hund?

Annonce