Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge Slagelse
  • #1   9. apr 2012 Har selv kommet meget på slagelse dyrehospital og de er dygtige og Dorte er rigtig sød,,,men jeg bruger nu mest Stenlille dyrlæge ,,han er jordnær og rar og også dygtig..

Han koster nok ca det halve af hvad de andre 2 steder ør:-)9 Ihvertfald med mange ting

• #2   9. apr 2012 Jeg bruger Slagelse Dyrehospital og føler mig tryg ved det. De har altid givet mine hunde en rigtig god og saglig behandling, meeeen jeg vil indrømme, at de absolut ikke er blandt de billige dyrlæger.

Jeg vælger dem alligevel, da klinikken har alt det nødvendige i udstyr til røntgen, lab.undersøgelser, genoptræning etc. og dyrlægerne ikke er bange for at konsultere eksperter i de tilfælde, hvor det kan være hensigtsmæssigt. Det har jeg set knibe lidt i nogle af de små landkonsultationer.

• #3   9. apr 2012 Vi bor i Stenlille, men bruger dyrlægerne i Dianalund fordi vi synes de er rare og gode til deres arbejde - er dog lidt træt af at de konstant skal kommentere på vores hundes vægt, som er hhv 10,8 og 2,3...

• #4   9. apr 2012 Jeg bruger dyrlægerne i Klingenberg til min allergihund. Jeg har været godt tilfreds med dem indtil videre....

Gimlinge Dyreklinik skulle også være rigtig gode og til rimelige priser.

• #5   9. apr 2012 Gimlinge vil jeg så ikke anbefale,,bor ved siden af og brugte dem i en del år...men har haft 2 meget tvivlsomme tilfælde derude,,den ene havde kostet min mopsepige livet hvis jeg ikke havde søgt anden dyrlæge,og en ande tæve blev indlagt til kejsersnit og idet han gav hende den bedøvende sprøjte kom den første hvalp...,og mht priser er mange af deres det samme som Slagelse Dyrhosipital
    Hvad jeg kan lide ved Stenlille er hvis man fks har været der med en hud der er syg eller skal føde ,,så ringer han næste dag og hører hvordan det går:-)
    Men hvis jeg skulle noget der kræver ekspertise vil jeg også sige dyrhospitalet er rigtig dygtige....

Kommentér på:
Dyrlæge Slagelse

Annonce