3.640 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Udstillingstelt Udstillingstelt

Nu nærmer de udendørsudstillinger sig - og jeg er begyndt at kigge efter et udstillingstelt

Findes der alternativer til teltet fra DKK?

Jeg har selv kigget på dette: (link fjernet)
men er i tvivl om hvorvidt det er robust og stabilt nok?

Hvad findes der ellers? Jeg kan hverken finde et fra Olivers eller Royal Canin, som jeg ellers har hørt om..

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillingstelt
  • #3   9. apr 2012 Jeg kender ikek det Olivers telt, men synes det er dyrt når man tænker på, at de får reklame ved at man bruger det - jeg synes de skulle forære dem væk til folk der vil give dem den reklame at sætte dem op til udstillinger ;-))))

• #4   9. apr 2012 Jeg har det du selv linker til, jeg har dog ikke brugt det endnu, skal prøve det første gang i Roskilde ;o)

• #5   10. apr 2012 det syntes jeg også kennelmor - gider da ikke betale så meget for at reklamere for dem

• #6   10. apr 2012 Vær obs på at ståhøjden i olivers ikke er den samme som i det telt fra DKK. Jeg tror størrelsesmæssigt og kvalitetsmæssigt, ikke at nogle telte i DK kan gamle op med Dkks. Så skal du kigge i Sverige. De udstiller jo altid udendørs.

• #7   10. apr 2012 Oliver sælger deres til 799 kr pt. så længe lager haves. Jeg kan bedst lide dem af sejldug (grøn/blå) men tror ikke de sælges i DK mere. Har selv en af dem, Dem fra DKK er et alternativ men de er meget tynde.
    Har købt det lille fra Olivers og håber det er pengene værd

• #8   10. apr 2012 Vi har haft glæde af det fra Skødehunden adskillige gange. Det er det eneste udstillingstelt, jeg kan finde ud af at slå op, og det har altid stået stabilt for os. Og når man så sammenligner med prisen på de øvrige, så får det mine varmeste anbefalinger smiley

• #9   10. apr 2012 Har også teltet fra SkødeHunden, og nej det er ikke ligeså stort som DKK, men synes det er fint i str og super nemt at slå op..

Det har været med på virkelig regnfuld og stormfuld udstilling og det var fint stabilt smiley

• #10   10. apr 2012 Jeg synes ikke jeg kan finde noget på Olivers hjemmeside ang. telt?

Uh - jeg er godt nok meget i tvivl, det skal kunne rumme 1 Broholmer, 2 mindre hunde og op til 3 mennesker - og jeg skal bruge de i Roskilde, og tør ikke satse på, at kunne købe et på dagen..

• #11   10. apr 2012 Jeg har et DKK (1600-1800 kr) og et Arion (500 kr) telt.
    Jeg foretrækker DKK teltet, men hvis det ikke ser ud til kraftigt blæsevejr og jeg skal rejse "light", tager jeg Arion med.

Arion teltet er lidt "skrøbeligt", fordi hver stang kun holdes til teltet med en strop. Første gang jag satte det op, gik den ene strop i stykker. Jeg fik det byttet til et nyt uden problemer.

• #12   10. apr 2012 Prøv at kontakte Oliver direkte. Fik tilbudet på mail

• #13   31. maj 2012 Du kan købe Arion teltet hos en webshop i Jylland til 499kr. Prøv at ringe til dem på 3511 7073

• #14   1. jun 2012 (link fjernet)

• #15   15. mar 2014 Nogen som har et brugt til salg fra Arion eller skødehunden ?? Jeg leder efter et super billigt,et, da udstilling er helt nyt for mig - så vil jeg ikke købe et helt nyt et. Hvis jeg bliver bidt af det, ønsker jeg mig et i julegave næste år...

Kommentér på:
Udstillingstelt

Annonce