{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.080 visninger | Oprettet:

Hvor skaffes hegn henne? {{forumTopicSubject}}

Hele min have er hegnet ind som gal, dvs 90 cm hele vejen rundt og i bunden af haven er hegnet 120 cm. Udover det er der sat ekstra kyllingetråd på 50 cm hele vejen rundt med meget små masker. Kyllingetråden er bundet på det andet hegn påd ståltråd. Alt hegnet er desuden pløkket i jorden med de store teltpløkker for hver 1½ meter. Hegnet står på vores egen side af hækken som alle steder står direkte i skel. Hækken er mange år gammel og er en typisk ligusterhæk som er blevet 30-40 cm tyk.
Dilemmaet er at den ene nabo har 3 hunde og to af disse er ikke venligsindede, de flyver hen til hegnet når Flora er ude og i forgårs skete der det at hun blev nappet igennem hegnet. Jeg har to gange nu forklaret dem at jeg synes at de skal sætte hegn op på deres side af hækken så det var deres eget hegn deres hunde ødelagde og ikke mit. Nabokonen er seriøst uintelligent og fatter aldrig en meter af det hele, hun prøver at lyve og synes ikke at forstå alvoren i det hele.
Så nu skal det være. Jeg vil have hegnet haven ind mod dem ind som vanvittig.
Hvor filan skaffer man rigtig kraftigt hegn i 180 cm og virkelig stærke pæle henne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor skaffes hegn henne?
Kommentér på:
Hvor skaffes hegn henne?

Annonce