Proden PlaqueOff Animal {{forumTopicSubject}}
jeg skrev jeg brugte det i denne tråd igår
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=50847
Men skriver lige mit svar her, da jeg først så i spurgte mig ind til det i aftes
(var gået til køjs)
Jeg køber det Proden PlaqueOff Animal hos min dyrehandler i Hobro. De har det i begge forretninger, den ene hedder Land & Dyr. De forhandler kun med den lille str. (jeg mener der findes to str. på bøtten), og det koster 119,50 kr. Det er samme som på nettet, og hvis det koster anderledes på nettet (billigere), ja så er han villig til at sælge det til samme pris
Som sagt slår sådan en bøt til 1 år når man har én lille hund, og 6 mdr hvis der er to. Det står på bøtten. Det er en naturprodukt, og virker igennem hundens spyt. Dvs Rasmus fik det en årgang igennem A38, for jeg ku være sikker på han fik det hele. Men det er lige meget hvordan hunden får det. (igennem en klat leverpostej osv osv, eller bare hældt over tørkosten).
Om det virker eller det bare er indbildning, tja jeg synes i hvert fald overhovedet ikke Rasmus har tandsten. Han har en liiiiiille klat, som han også havde inden vi begyndte på det (gjorde vi i april), og de små pletter der måtte komme på hjørnetænderne, kan let skrabes af med en finger, men det er sååå minimal hvad der kommer. Jeg tror på det
man sku ku se virkning efter en brug af 3-4 uger..
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 468
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 1.162
feb 2006
Ja okay, så tror jeg på det
feb 2006
Joann - ja mon ikke Calle's har det, jeg spurgte firmaet til råds ang hvalpe, og da det er et natur produkt, sagde de at man godt må give det til hvalpen
maj 2005
Følger: 77 Følgere: 77 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 1.634
Proden PlaqueOff Animal