{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Proden PlaqueOff Animal {{forumTopicSubject}}

jeg skrev jeg brugte det i denne tråd igår

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=50847

Men skriver lige mit svar her, da jeg først så i spurgte mig ind til det i aftes smiley (var gået til køjs)

Jeg køber det Proden PlaqueOff Animal hos min dyrehandler i Hobro. De har det i begge forretninger, den ene hedder Land & Dyr. De forhandler kun med den lille str. (jeg mener der findes to str. på bøtten), og det koster 119,50 kr. Det er samme som på nettet, og hvis det koster anderledes på nettet (billigere), ja så er han villig til at sælge det til samme pris smiley
Som sagt slår sådan en bøt til 1 år når man har én lille hund, og 6 mdr hvis der er to. Det står på bøtten. Det er en naturprodukt, og virker igennem hundens spyt. Dvs Rasmus fik det en årgang igennem A38, for jeg ku være sikker på han fik det hele. Men det er lige meget hvordan hunden får det. (igennem en klat leverpostej osv osv, eller bare hældt over tørkosten).

Om det virker eller det bare er indbildning, tja jeg synes i hvert fald overhovedet ikke Rasmus har tandsten. Han har en liiiiiille klat, som han også havde inden vi begyndte på det (gjorde vi i april), og de små pletter der måtte komme på hjørnetænderne, kan let skrabes af med en finger, men det er sååå minimal hvad der kommer. Jeg tror på det smiley man sku ku se virkning efter en brug af 3-4 uger..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Proden PlaqueOff Animal
Kommentér på:
Proden PlaqueOff Animal

Annonce