{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Brækket hale? :-( {{forumTopicSubject}}

I torsdag var Miko til frisør og alt gik som forventet han nyder alt den opmærksomhed smiley I går morges synes vi han ser lidt trist ud så jeg tager ham ud på en lang gå tur.. Der ligger jeg så mærke til at han går med halen mellem benene og halen er jo normalt kryllet op på ryggen.. Jeg prøver så kaste bolde til ham og lege med ham men halen bliver mellem benene smiley Jeg går hen og kæler for ham og snakker lidt med ham mens vi hånd røre hans hale og i det jeg prøver at løfte forsigtigt i halen skriger han smiley Vi tog til dr dyr og han fik kigget på ham og Miko skriger hver eneste gang han røre ved hans hale.. Dr dyr kom til den konklusion at halen kan være brækket men det kan også være fordi at han er blevet børstet alt for hårdt hos frisøren smiley Nu har han fået smertestillende og hvis det er det samme om en uge skal vi til dr dyr igen og have taget røgten smiley Har så ondt af den lille fyr.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket hale? :-(
  • #1   14. apr 2012 Har han været i bad / waterwalker / svømmehal / været ude at svømme / arbejdet meget hårdt i meget koldt vejr?

Hvis ja til noget af det ovenstående kan det være Water tail... det går over af sig selv, men er meget smertefuldt.... det er en betændelsestilstand i de stor muskler omkring haleroden... lidt ligesom et voldsomt mælkesyreangreb i vores muskler...

Det lyder godt nok voldsomt hvis han har brækket halen ved at blive børstet? Fik i ikke røntgenfotograferet den? eller gør man ikke det...

• #2   14. apr 2012 Har du kontaktet frisøren? Jeg ville blive fuldstændig vanvittig af raseri hvis det viser sig at hun har været for hård ved din hund......

• #3   14. apr 2012 Han blev bare vasket ved frisøren med shampoo og balsam og derefter tørret og blev børstet smiley Jeg tror måske det er sket da de løftede ham ud af badekaret, de var 3 mennesker om at løftet ham smiley Dyrlægen synes ikke vi skal i røntgen før om en uge hvis det ikke er gået over smiley Vi står og skal flytte til Danmark i morgen fra Edinburgh så vi er sgu lidt stresset og nu har Miko ondt i halen og sover bare hele tiden smiley Så synd for den lille mand smiley

• #4   14. apr 2012 Nej der var overhovedet ikke noget da vi hentede ham, han var rigtig glad.. Men kom godt nok med en nervøst gø et par gange.. Tænker måske at han kan have slået halen i badekaret, men de var også rimelig hård ved hans hale da de børstede den smiley Puha jamen vi har ikke engang tid nu til at gå tilbage til dyrlægen da vi snart er på vej til færgen smiley Vi må bare søge dyrlæge når vi ankommer til Danmark smiley Han har svært ved at ligge sig og han kan ikke sidde ned smiley

• #5   14. apr 2012 Hunden bør i hvert fald som noget af det første gives smertestillende medicin hos en dyrlæge.

Endnu en grund til, at jeg ALDRIG overlader min hund til en hundefrisør, men insisterer på selv at være til stede.

Læg mærke til, om han tisser og kommer af med afføring.

PS: KAN det ellers være et problem med analkirtlerne?

• #6   14. apr 2012 Han tjekkede hans analkirtler, men han ser ud til at have det bedre nu når han får hans smertestillede smiley Vi må til dr dyr når vi kommer til DK hvis det ikke er gået i sig selv igen smiley

• #7   14. apr 2012 Tusind tak smiley

• #8   15. apr 2012 God bedring, håber han bliver frisk inden i skal afsted hvis han har svært ved at både ligge og sidde så bliver det en lang tur. Hvis den er brækket kan det jo gå udover blodforsyningen hvis den er uheldig brækket

Kommentér på:
Brækket hale? :-(

Annonce