Brækket hale? :-( {{forumTopicSubject}}
I torsdag var Miko til frisør og alt gik som forventet han nyder alt den opmærksomhed
I går morges synes vi han ser lidt trist ud så jeg tager ham ud på en lang gå tur.. Der ligger jeg så mærke til at han går med halen mellem benene og halen er jo normalt kryllet op på ryggen.. Jeg prøver så kaste bolde til ham og lege med ham men halen bliver mellem benene
Jeg går hen og kæler for ham og snakker lidt med ham mens vi hånd røre hans hale og i det jeg prøver at løfte forsigtigt i halen skriger han
Vi tog til dr dyr og han fik kigget på ham og Miko skriger hver eneste gang han røre ved hans hale.. Dr dyr kom til den konklusion at halen kan være brækket men det kan også være fordi at han er blevet børstet alt for hårdt hos frisøren
Nu har han fået smertestillende og hvis det er det samme om en uge skal vi til dr dyr igen og have taget røgten
Har så ondt af den lille fyr..
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.910
Hvis ja til noget af det ovenstående kan det være Water tail... det går over af sig selv, men er meget smertefuldt.... det er en betændelsestilstand i de stor muskler omkring haleroden... lidt ligesom et voldsomt mælkesyreangreb i vores muskler...
Det lyder godt nok voldsomt hvis han har brækket halen ved at blive børstet? Fik i ikke røntgenfotograferet den? eller gør man ikke det...
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 84 Svar: 996
dec 2011
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 174
dec 2011
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
Endnu en grund til, at jeg ALDRIG overlader min hund til en hundefrisør, men insisterer på selv at være til stede.
Læg mærke til, om han tisser og kommer af med afføring.
PS: KAN det ellers være et problem med analkirtlerne?
dec 2011
dec 2011
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.811
Brækket hale? :-(