{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

B-indkomst eller selvstændig {{forumTopicSubject}}

Da jeg bor på en landejendom og alligevel passer hunde for folk hen over sommeren - har jeg længe gået og fiflet med tanken om at have privat hundepension her i ferier, weekender og lign. Alt er undersøgt og det kan godt lade sig gøre. Jeg skal ikke søge tilladelse hos politiet, da jeg kun passer max 4 hunde ad gangen - vi har plads til at lave bure (dog sover de kun her og er sammen med os resten af dagen) og har indhegning til dem. Men nu kommer mit spørgsmål så: skal jeg registrere mig som selvstændig med cvr-nummer eller kan det jeg tjener gå ind som b-indkomst ? vil være helt sikker på at alt er i orden, inden jeg begynder at reklamere for mit lille "firma".

Jeg kommer ikke til at have nogen udgifter andet end til hundefoder, en enkelt hundekurv i ny og næ og så lidt udgifter til reperation af hegn og så videre. Jeg regner ikke med at få en indkomst på pensionen der overstiger 50.000 kr om året.
Håber at der er nogen der kan gøre mig lidt klogere, så jeg ikke jokker i spinaten og får et ordentligt skattesmæk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  B-indkomst eller selvstændig
Kommentér på:
B-indkomst eller selvstændig

Annonce