{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758

Danmarks skønneste hund {{forumTopicSubject}}

Kan se flere af mine venner er begyndt at deltage i en konkurrence på Facebook der hedder "Danmarks skønneste hund!"

Vil bare lige på forhånd råde jer til at læse deres betingelser der giver over 20 forskellige firmaer lov til at ringe dig op, skrive emails og breve med deres produkter.

Bare lige et godt råd, før I deltager smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danmarks skønneste hund
  • #1   17. apr 2012 Det er altid en rigtig god ide at læse betingelserne.

• #2   17. apr 2012 Jeps, I know - men folk glemmer det ofte, inkl mig selv, fordi man tænker at folk kun vil en det godt.
    Lige netop denne konkurrence virkede lidt fishie, så jeg læste betingelserne.

• #5   17. apr 2012 også er der mig der slet ikke kan finde den - men det går nok - har ikke lyst til at være med når jeg siger ja til alt det rod som du skrev på FB :))

• #6   17. apr 2012 Hehe, der er nok allerede mange der er røget direkte i fælden - selvom konkurrencen først startede i går.

Har selv prøvet noget lignende - får stadig 1000 reklamemails pga den konkurrence, selvom det er 2 år siden og jeg har afmeldt mig mange gange.
    Jeg brugte dog aldrig mit rigtige nummer eller adresse til den slags konkurrencer.

• #7   17. apr 2012 Godt Freja. Der er bare 3 af mine venner inden for den sidste time der har meldt sig til - så tænkte jeg hellere måtte smide rådet ud. Vil ikke advare, for det er folks eget valg. Der er sikkert en fin præmie til den heldige vinder. Og nogle mindre fine trøste"præmier" til alle taberne.

• #9   17. apr 2012 Det er til tider en rigtig god ide at læse de betingelser ( ikke at jeg selv altid gør det), men sommetider kan man også tilmelde sig noget, hvor det pludselig koster penge....

• #11   17. apr 2012 jeg fik desværre engang tilmeldt mig noget ( fordi jeg - som jer andre Prøver men ikke altid gør det det ) , og modtog virkelig mange opkald fra forskellige firmaer - Fik heldigvis afmeldt det - men det tog mig lige en halv dag at finde det rigtige sted at afmelde :S og havde jeg ikke været sådan en haj til at søge på google - så havde jeg måtte skifte nummer tror jeg :S...

• #12   17. apr 2012 I mange konkurrencer, accepterer man at de må bruge de indsendte billeder, uden vedlag....

• #13   17. apr 2012 René: Det har jeg heller ikke noget problem med - det plejer jeg fint at kunne acceptere. Jeg får sku alligevel aldrig penge for mine billeder *GG*

• #14   17. apr 2012 Ææææævvvvvvv....jeg er ellers sikker på at Magni er danmarks skønneste vuffi. Men nej tak til spam-mails!!! Dem har jeg i forvejen i overtal...

• #15   17. apr 2012 Der er heldigvis mange andre fine konkurrencer som ikke spammer dig bagefter smiley

• #16   17. apr 2012 Jeg læser normalt aldrig betingelser. Men efter at have hoppet med begge ben i africanMango + MetBurn - fælden, så læste jeg betingelserne for skønneste hund, heldigvis! jeg har da sjældent læst noget lignende smiley Så mange mails og opringninger for den mulighed at vinde sølle 1000 krs gavekort, nej tak!

Kommentér på:
Danmarks skønneste hund

Annonce