806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Allergi foder Exclusion. Allergi foder Exclusion.

Efter 4 LANGE år hvor ALLE allergifoder er afprøvet har jeg nu ENDELIG fundet et foder som min tæve reagerer POSITIVT på..:o))))) JUBIIIIIIIIIIIIIIII...:-))) Hun er slet ikke nær så sensitiv og hun klør sig ikke som hun har gjort før..;o)) Hendes afføring er også fin..;o)) Det virker til at være et rigtigt fornuftigt foder med KUN 1 proteinkilde som kan vælges mellem hest, kanin, and, vildt og fisk, kulhydrats kilde er kartoffel, gode olier, og med aleo vera. Har aldrig set et foder med Aleo Vera.:-)) Prisen er også ok. JEG ER BARE SÅ GLAD..!!:o)))) Så til alle jer med allergi hunde, prøv det..!! Hvis min hund kan tåle det, er der sikkert mange hunde der kan tåle det, da min hund HAR reageret på ALT slag foder, OGSÅ barf..!! Vedhæfter et link så i kan kigge på det..;o))) GOD DAG TIL JER ALLE...:o))))))))
http://www.zooplus.com/ask?q=Exclusion&num=20&form=search

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi foder Exclusion.
  • #1   18. apr 2012 Skønt at I endelig har fundet noget der virker smiley

• #2   18. apr 2012 Kathrine N.:o)) Det foder du henviser til der er der for mange forskellige ting i, så det vil være svært at finde ud af hvad ens hund reagerer på..!! Det er der ikke i Exclusion...!! Derfor er Exclusion et bedre allergi foder, fordi man ikke propper en masse ting i...Som f.eks en masse krydderurter, forskellige olier fra fisk/vegetabils olie. Min hun er så overfølsom over for mange forskellige ting, og derfor er det VIGTIGT at der er så få ting i det som muligt, plus at protein indholdet ikke er særligt højt, og det er fremmed proteinkilder..;o))) Det hjælper ikke at foderet er kornfrit hvis proteinkilden er en kilde man bruger ofte i foder så som kylling, fisk, lam og det er de proteinkilder man oftes bruger og de giver mere ballade end man lige regner med..:o)))

Kommentér på:
Allergi foder Exclusion.

Annonce