Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeseng til samojede?
  • #1   19. apr 2012 Slædehunde har varm pels, så de foretrækker oftest en kurv af nylon, som er hævet over jorden, så der kommer luft til hunden.
    Vælg materialer der kan støvsuges og vaskes

• #2   19. apr 2012 Altså en med ben.? Er de til at finde. ? Den skal jo ha det bedste af det bedste

• #3   19. apr 2012 Vi har to af den slags her:
    http://hundegalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=75110

Og så ligger der et vattæppe i hver med betræk på, som er nemmere at vaske. Vores hunde ELSKER dem, fordi de er så bløde og behagelige - også de to drenge, som ellers er skabt til et noget koldere klima smiley

• #4   19. apr 2012 Det bedste af det bedste? Det er altså en hund, du skal have hjem. Vores hunde kunne have store bløde senge til rådighed, men ville stadig vælge at ligge udenfor det meste af tiden. Så brug hellere dit krudt og dine penge på at lave en god hundegård/have til din slædehund. Den vil elske at være ude.

• Malene P
    Malene P Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #6   19. apr 2012 skal i have en hvalp er det nok bedst med en i plastik har en der er ok pæn:) fra maxi zoo

• #7   19. apr 2012 Min Samojede er ganske glad for sin flade hundepude uden kanter med aftageligt og vaskbart betræk.

• #8   11. jun 2012 Neo vil altså helst ligge blødt.... jo blødere og varmere, jo bedre (hvis han kunne få lov tog han gerne dynen)....
    Han ligger kun på gulvet eller fliserne (udenfor sidder han helst eller ligger sig i græsset) når han har det ekstra varmt. Han er min 4. husky og de to første lå helst hårdt og koldt (de havde de der, som er hævet over jorden - men jeg tror heller aldrig de blev tilbudt andet) hvor de to sidste begge gerne vil ligge blødt og varmt.
    Jeg var meget i tvivl om hvad jeg skulle købe til Neo - derfor købte jeg først en billig blød kurv (så kunne den også tåle at blive spist.... (link fjernet) ) og brugte vattæpper - for at observere hvor han helst ville ligge. Nu er tiden snart inde til at købe en "permanent" (da han vidst ikke ødelægger ting mere 7-9-13) og det bliver denne her; http://www.dogshop.dk/shop/dog-gone-smart-3672p.html Dejlig blød og lækker.
    Så mit råd er; vent og se og køb billigt. Den brune fik jeg på tilbud til 50 kr senere fandt jeg en anden i Netto - som stadig er i et stykke smiley

• #9   12. jun 2012 Hvor pudsigt - jeg har lige bestilt Lounger'en i samme mærke. Hvis du ikke allerede har bestilt skal du måske kigge på dogsfirst.dk - de er ligt billigere smiley

Kommentér på:
Hundeseng til samojede?

Annonce