{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Piv! En knude på min lille hund!! {{forumTopicSubject}}

Uf, jeg har fundet (eller sådan set genfundet) en knude på Louis overlæbe i "lakridsen". Jeg så den for et godt stykke tid siden, hvor jeg tænkte, at det var en bums. Men den er der stadig og er lidt større nu, synes jeg- ca en halv pinocchiokugle. Den er hård og kan ikke skubbes rundt, den er ikke øm. Ej jeg er ved at gå i panik over, hvad det kan være. Min gamle kat havde en kræftknude præcis samme sted.
Og jeg har ikke mulighed for at tage ham til dyrlæge før næste fredag. Hyl!
Fortæl mig lige, at det sagtens kan være en fedtknude lige i læbelæderet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piv! En knude på min lille hund!!
  • #1   19. apr 2012 Der er jo ingen her der kan sige med sikkerhed hva det er.....
    Så ville det berolige dig, hvis folk skriver, det kan måske være en fedtknude??
    Nej det tror jeg næppe smiley
    Hvofor kan du ikke ta til dyrelæge før om 8 dage?
    Hvis din hund nu pludselig blev syg, så kunne du heller ik vente i 8 dage...!

• #2   19. apr 2012 Altså Sherwood har 3 fedtknuder, han er 12 år gammel, men om det er fedtknude din har, det er jo ikke til at svare på.

• #3   19. apr 2012 Karin: jeg har et skoleforløb, hvor jeg ikke kan udeblive for undervisningen uden at risikere at dumpe. Og jeg skal være der fra 8-17 hver dag i denne og næste uge, dog har jeg fri kl12 på næste fredag. Og hvis han bliver pludselg syg, jamen så må jeg jo tage semesteret om for at tage afsted med ham, men jeg er ikke helt vild med at skyde min uddannelse 6 mdr, hvis det ikke er akut.
    Og jo, det vil berolige mig, hvis nogen kan sige, at det ikke behøver være en dødsdom for min hund

• #4   19. apr 2012 Mamma...: tak smiley han er fuldstændig som han plejer at være. Lige nu ligger han med begge stænger i vejret og snorker. Jeg forsøger at slå koldt vand i blodet. (højst sandsynligt tuder jeg ((bogstaveligt talt)) overfor min lærer i morgen og tager afsted i morgen eftermiddag, hvis jeg kan få en tid sidst på eftermiddagen.

• #5   19. apr 2012 Tak smiley jeg havde brug for en virtuel lussing, som lige kunne få mig lidt ned. Sidder alene hjemme, så har ikke lige en, der kan hive fat inden ballonen stiger til vejrs

Kommentér på:
Piv! En knude på min lille hund!!

Annonce