Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at gøre en hvalp renlig
  • #1   12. jul 2006 Hej.
    Vi gjorde Cato renlig på 4 uger, bare ved at lukke ham ud hvergang han vågnede, havde leget og når vi ellers kom forbi ham og han sov vækkede vi ham sommetider bare for at lukke ham ud.

• #2   12. jul 2006 vi lavede en hundegård til aslan, som han HELE tiden kunne gå ud i.. bare en på 2 gange 2 meter eller sådan noget.

Efter første gang han lavede derude, har han været renlig lige siden (2-3 dage)

• #3   12. jul 2006 Den sædvanlige. Ud med hvalpen når den har spist, drukket, leget, sovet og hvis den går søgende rundt.
    Og så en masse ros når den laver udenfor :o)

• #4   12. jul 2006 tja det med at lukke den ud hele tiden gør jeg også, idet havedøren altid er åben. den har lavet en gang indenfor men ikke udenfor endnu. fik hende jo også først idag.... har lige været en tur ude at gå med hende.... men hun ligger sig bare ned....

• #5   12. jul 2006 Da vores var små gik vi også ud med dem når de lige var vågnet, havde leget, spist og gjorde de det mindste antræk til at ville gøre det indenfor så tog vi dem ud og blev ude hos dem til de havde lavet det de skulle. Der gik ikke mere end et par uger så var de klar over hvor sådan noget foregik *S*

• #6   12. jul 2006 Det skal nok komme. Det kræver tålmodighed og husk nu at rose hvalpen hver gang du/I ser den lave udenfor ;o)

• #7   12. jul 2006 mischell
    det er faktisk lige præcis det jeg gør....
    ja ved det kommer... der er bare så msnge forskellige måder at gøre det på....

• #8   12. jul 2006 JEp, også den m at lukke hunden ude hele tiden, men jeg bruger samtidig hellere ingen aviser i hjemmet (som nogle gør når de ikke er hjemme). Der er nemlig ikke tilladt at tisse/pølle nogen steder indendøre overhovedet.

Kommentér på:
at gøre en hvalp renlig

Annonce