{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Vovser og metalstykker {{forumTopicSubject}}

Jeg mistænker Saphira for at have ædt et stykke metal fra en af mine tasker - der mangler i hvert fald en som jeg bestemt ikke mener jeg har tabt :s
Det er et tyndt stykke rundt metal der er bukket sammen, ca. 1cm lang og diameteren må være 0,5cm. Siderne af enden er en lille smule skarpe synes jeg, men jeg kan godt være hønemor hys lige nu smiley
Hvad gør man? Ringer man til dyrlægen og får hende opereret med det samme, eller tror i det kan passere igennem hende? Hun vejer jo lige knap 4kg nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vovser og metalstykker
  • #1   21. apr 2012 man får hende i hver fald ikke opereret uden et be- eller afkræftende røntgenbillede først smiley

    og man kan også vælge, hvis metalstykket er der, at tage flere røndtgen billeder med noget mellemrum for at se OM det passerer normalt.

    men du skal i hvert fald holde nøje øje med hende, og være opmærksom på små forandringer i hendes adfærd (bliver hun stille, rastløs piber mv) hvis det sker ville jeg nok ikke turde lade være med at få et røntgenbillede taget (selvom det er vagtpriser)

    men først kunne du jo tjekke støvsugeposen med en magnet eller noget smiley


Kommentér på:
Vovser og metalstykker

Annonce