1.568 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Føj for den .... Føj for den ....

Sidder her med en sovende hund ved mine fødder, og ca. hvert andet min. kommer der pff... og efter få sekunder sidder jeg i en stank, der næsten slår mig i gulvet!!!
Kunne selvfølgelig flytte enten mig selv eller hunden, men er sikker på at, hun flytter efter - og hun kan jo ikke gøre for at der er så meget gas i systemet :-S
Var advaret mod at boxere har tendens til luft i maven, meeen havde da ikke forestillet mig at det især i perioder skulle være så stygt..
Er der nogen derude der har et godt råd mod pruttende boxere?? Eller er der bare ikke noget at gøre??
Skal lige siges, at vi fodrer med ProBiotic Live hvalp foder, som hun udover prutteriet fungerer fint på.
Bøjer mig i støvet af respekt, hvis nogen kan hjælpe os vores prutte problem smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føj for den ....
  • #2   22. apr 2012 Jeg havde i sidste uge nogle mennesker på besøg (til et møde), ingen af dem kendte jeg særlig godt. der var det det samme, og gud hvor var det pinligt smiley

• #4   22. apr 2012 Jeg var en gang " barnepige " for nogen venners hunde og katte, mens de var på ferie.... Det var midt om sommeren..... bragende varmt... så jeg sad om aftenen med åben dør ned til haven.

Og sikke en stank der var.... FØJ..... så jeg bestemte mig for at rense deres have-bassin dagen efter.
    Som tænkt så gjort...... jeg fangede fisk....rensede bassinet og kom nyt vand i..... det tog mig over 5 timer....

Om aftenen sad jeg igen med åben dør... og skulle nyde en god film..... men der stank sgu stadig........FØJ..... indtil jeg fandt ud af , at det var deres Franske Bulldog, der lå ved mine fødder og skød den ene hørmer af... efter den anden......
    Jeg troede ikke en så lille hund kunne stinke SÅ meget.......
    Men have-bassinet duftede dejligt ...*GG*

• #5   22. apr 2012 Helt enig, et eller andet MÅ der da kunne gøres smiley

• #6   22. apr 2012 NITTIB
    Haha nej man undres over den stank der kan komme ud af sådan et dyr smiley
    Hvor er du sød sådan at gøre dine venners have bassint rent smiley

• #7   22. apr 2012 Jeg gjorde det da kun rent , fordi jeg troede det var bassinet der stank sådan.......jeg anede jo ikke det var hunden.... ha ha ha

• #8   22. apr 2012 NITTIB
    De satte garanteret pris på det uanset hvad grunden var smiley

roadrunner S
    Herhjemme er det sgu os andre der ser sådan ud haha :-0

• #9   22. apr 2012 I må hænge en af de der wunderbaum dufte til biler på deres haler LOOL.

Vores gamle Schæfer kunne vække os om natten med stanken af en prut hvis han havde fået noget med leverposteg.

• #10   22. apr 2012 Bente
    Go ide, men tvivler dog på det er nok GG, men måske den kan tage det væste smiley Men det er åbenbart ikke kun boxere der har et prutte problem smiley

• #11   22. apr 2012 Jeg ved kun, at kultabletter hjælper mennesker mod luft i tarmene.
    Om hunde må få dem, ved jeg ikke.

• #12   22. apr 2012 roadrunner
    Vi startede med foder fra dyrlægen, Vetpro tror jeg det hedder, eller måske Provet?? Men der var det i perioder lige så slemt.. Men kan da høre vores dyrlæge om noget foder er bedre end andet mod prutteri smiley
    Sidder lige og kommer i tanke om, at hun forleden dag fik et lille griseøre, mon det kan være derfor??

• #13   22. apr 2012 Sidder her og er taknemlig for jeg ikke har en hund der prutter...... Eller jow, han kan da prutte, men så er der lyd på og de stinker ikke *ggg*

God "vind" fremover med prutteriet, fnis

• #14   22. apr 2012 Mine hunde får Olivers....med revet gulerod og kyllingetern..tun...rejer...frikadelle..roast beef...eller hvad jeg nu har..... og de prutter ikke.... så i må skifte hunden ud og ikke maden..Ha ha

• #15   22. apr 2012 Vær du glad for det - hun er ikke til at være i stue med visse dage smiley
    Men må nok indse, at der desværre ikke er nogen mirakel kur smiley

• #16   22. apr 2012 NITTIB
    Hun er altså så søød, så tror måske vi skal prøve med andet foder i første omgang smiley

• #17   22. apr 2012 buller og bamse er slemme til det her (labrador blandinger).... Gerne når de har fået n oget med løg de fyre den en stinkbombe af efter den anden og dufter helle ikke af lutter lagkage her.

Faktisk prøvet en gang for noget tid siden hvor jeg spillede wii med naboen at Buller,som sov på gulvet, blev ved med at fise flere gange på en time me. Med lyd på.!!! Måtte seriøst hen at ruske ham vågen og sende ham op i sin kurv. Gik ud fra han var blvet så "træt" af sine egne gasser,han ikke kunne vågne igen hehe

• #18   22. apr 2012 " Pga. hovedets anatomi " ???..... øhhh..... er det kun mig der ikke forstår det ?

• #20   22. apr 2012 Mon det kan have noget at gøre med korte/flade næser?

• #21   22. apr 2012 Lizette
    Måske det er en liflig duft for en hunde næse smiley Emmi reagerer ihvertfald ikke, hvor imod vores gamle hund nærmest ser ud som om hun bliver flov på Emmis vegne, og hun vælger da også hurtigt at fordufte smiley

Mamma
    Hæhæ her kan vi roligt slå en prut - de forsvinder helt i Emmis prutte tåger smiley

• #23   23. apr 2012 Tror sgu hele huset vil eksplodere hvis vi sætter ild til smiley

• #24   23. apr 2012 hvis både Buller og Bamse ligger på gulvet foran os,er det svært at sige hvem der er "ejermanden".... Men hvis vi så siger HVem fiser,rejser Bamse sig op,ser undskyldende på en og lister op i sin kurv... gg

• #25   23. apr 2012 Synes faktisk det er lidt bedre i dag, eller også er det fordi jeg er hærdet smiley

Kommentér på:
Føj for den ....

Annonce