{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Åh, de minder. {{forumTopicSubject}}

Jeg kan tydeligt huske da mine forældre havde en pomeranian-avl, med det trofaste par, King & Bella. Hver morgen stod mor og smurte leverpostej på rugbrød, skår det i små tern og gav det til de to i hver sin madskål. :o) King dansede rundt imens hun forberedte lækkerbidderne, mens Bella snappede ham når han blev lidt for fræk. ;o)
Jeg husker også, at hver gang Bella var gravid, så gik hun fuldstændig grasat når nogen havde en citronhalvmåne. Mor, far, jeg, og mine søskende spiste den ene citronhalvmåne, mens Bella fik den anden. Var hun ikke gravid, skulle hun SLET ikke ha' den slags, da. Puha. Hun vringede ligefrem på næsen når man tilbød hende en. :o)
Bella var lidt den kommanderende kone overfor King. Når han gik ud på den lille grusvej, så kom hun i fuld galop og snappede ham indtil han gik ind i gårdspladsen igen, hihi. :o)
Da Bella så fik sine hvalpe, var det ALTID inde i kosteskabet. Hvordan hun kom derind, ved ingen. Men hun fik hvalpe derinde hele tiden, så mor købte en blød kurv og lavede en fødekasse, så hvalpene ikke kom til at stikke af derinde. :o) Så snart hvalpene lærte at gå og vrikke rundt, så var lille Mona på 3-4 år klar, og lagde ALLE hvalpene en for en op i en lav vaskekurv med nytørret vasketøj. Bella var lige så hurtig til at hive dem ud af kurven igen, og sådan blev vi ved i timevis. :o) Hihi.

- Har i nogen minder sjove hundeminder fra da i var små? :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh, de minder.
Kommentér på:
Åh, de minder.

Annonce