{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Hvad er jeres sidste nye køb af ting til hund? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg bare lidt nygerrig da jeg i dag er kommet hjem fra Maxi Zoo og har købt en masse godbidder og noget legetøj - så ydermere når jeg kommer hjem faldt jeg lige over nogle gode tilbud - der blev dankortet lige misbrugt igen!
Nogle gange kan jeg godt synes jeg er totalt åndssvag for de mangler jo ingenting smiley

Så nu tænker jeg: hvad er jeres nyeste køb af ting til jeres hund(e) og hvor meget bruger I reelt set om måneden på ting (godbidder, udstyr, legetøj etc.)? Og til sidst hvad har I tendens til at købe mest af?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er jeres sidste nye køb af ting til hund?
  • #1   29. apr 2012 Christina
    Tak for svar - synes bare det er vildt jeg lige har brugt 350 kr. i en butik for så at gå på nettet og bruge yderligere 289 kr smiley
    Men her er det faktisk mest legetøj og så fik jeg lige købt halsbånd på tilbud smiley

• #2   29. apr 2012 Køber sjældent ting til dem. De har bare det mest nødvendige :o)

• #3   29. apr 2012 Var faktisk på genbrug den anden dag, køber tit bamser der til Rynke, hun ødelægger dem så hurtigt smiley
    Der faldt jeg over en gammel stol, mener det hedder en elskovs stol, og hun elsker bage at ligge i den, så det er oz det bedste køb længe smiley
    Køber en del bamser, halsbånd.. godbidder køber min mor altid når hun er på udstillinger smiley

• #6   29. apr 2012 Det sidste jeg købte var et marvben.
    Mest fordi det kan genbruges. Jeg stod længe og overvejede om jeg skulle købe kallun, okseben eller marvben smiley
    Hvis det stod til mig så levede jeg af brød og havregryn og andet billig mad og brugte flest penge på ting til lille lorten og mit kamera smiley
    Meeeeeen, nu er jeg jo ikke alene så det er begrænset hvor meget jeg får "lov" til at købe.

• #7   29. apr 2012 Anita
    Det er sgu også det jeg tænker - hundene har sgu da ikke brug for mere end det nødvendige, og det HAR de! Lilo skulle godt nok have et nyt halsbånd - men så fik Kiyoh da også lige et (selvom han ikke har brug for det)....
    Gud hvor kan man være åndssvag nogle gange smiley

Tanja
    Mine passer alt for godt på deres legetøj så vi har bare bunker af det smiley Men jeg købte også en "for sjov" gave til min kæreste (angry bird) og Lilo blev SÅÅÅ sur over hun ikke måtte få den - til sidst gav vi op og det er den bedste bamse hun nogensinde har haft smiley

• #8   29. apr 2012 trine
    Hold da op det er flot! smiley Vi har lige købt hurtta pro sport da Lilo's alm. generer hende og hun taber pelsen der smiley

stefan H
    Ja - det er jo så en god "undskyldning" når det nu er en lille ny hvalp! Glæd dig smiley

Elisabeth
    Præcis - er så nærrig når det kommer til ting til mig selv - såsom tøj eller sko, 150 kr?! De må være sindssyge... 280 kr. for en unødvendig hundeseng - jo tak smiley

• #13   29. apr 2012 Kan ikke huske hvad det sidste var smiley

• #14   29. apr 2012 Funky har fået nyt halsbånd da hun havde knækket det gamle - IGEN.. smiley

• #15   29. apr 2012 Jeg har købt MEGET til den kommende, måske FOR meget? smiley haha.. Burde lige tage et billede imorgen og lægge det herind smiley
    jeg er desuden ikke færdig endnu, samt jeg har en hel del godbidder og legetøj hos en veninde som jeg ikke har hentet hjem endnu smiley

Jeg skal i maxi zoo imorgen efter sele og halsbånd, og har lige købt godbider og dentasticks i tyskland idag smiley

• #16   29. apr 2012 Det sidste jeg købte var en kong og tørret oksestrimler. Jeg køber sådan set nok mest af alt....er totalt handicappet på dette område, jeg kan slet ikke styre mig.

Men det næste jeg skal købe er en lille bitte karabinhage så emmas hundetegn kan flyttes fra sele til halsbånd osv. Hvis der er nogen der har set sådan en dims må i meget gerne sige til

• #17   29. apr 2012 Ihhh....
    Dejligt at det ikke kun er mig der er skør - heldigvis er kæresten lige så slem smiley Men der er mange der synes jeg er skudt i låget smiley

M. P
    Tror vi har 6 senge til hundene på 70 kvm smiley Lilo har såmænd en chaiselong smiley

• #18   29. apr 2012 Bianca
    Vil lige sige at jeg ville vente med at købe i hvert fald sele til jeg kunne få hunden med derud og prøve tingene smiley

• #19   29. apr 2012 Maria: Ko også lige til at tænke på at det ville være total åndssvagt at købe en sele på forhånd for så at finde ud af at den ikke passer smiley hehe.. Har et baby-halsbånd til hende, men har allerede udset mig det hun skal have når hun bliver større smiley det passer med størrelsen på den hendes mor bruger smiley

• #21   29. apr 2012 Jeg købere oftere noget til hundene end til mig selv. Men hvad det sidste var, ja det kan jeg ikke huske smiley

• #22   29. apr 2012 Dyrlæge i mandags og før det købte vi stort ind af mad. Og før det købte vi et transportbur. Det er faktisk sjældent at vi køber legetøj. Vi får eller finder tit legetøj faktisk.

• #23   29. apr 2012 Hønsefødder og gulerødder - svanehalse er til gengæld ikke til at opdrive....ellers lidt haler, kyllingehjerter og bidder af oksehjerte.

Og så "kom jeg til" at købe den lækreste snor til kræet...helt blødt og lækkert læder...uha!

• #24   29. apr 2012 I denne måned er der brugt en del penge på hundeting - Asti blev et år d. 20 så det skulle jo fejres... Og man kan ik kun give den ene gaver ;0)
    Så de fik en Kong Wubba Friends hver, et nyt reb og en bristle bone...

Til IPO dm fik vi købt et bidestyr og et malle-slips så vi ka få trænet lidt 'slip'... Også er der selvfølgelig også røget lidt forskellige godbidder med ;0)

Jeg elsker at købe ting til hundene :0))) selvom hundene nok er lidt ligeglade smiley

• #25   29. apr 2012 det sidste jeg købte var sådan nogle specielle læder kødben der er lavet sammen med strimler af tørret kød, det er enormt dyrt og du får ikke mange for de penge du giver, men tobey EEEEELLLLSKEEEER dem

• #27   29. apr 2012 Maria D: Haha, ja lige præcis. Jeg har for første gang i mange år fået et par nye sko, ellers har jeg arvet sko fra min lillebror.
    Men hvis jeg ser en snor som lige er helt perfekt eller en sele som jeg bare lige "mangler" til Cody så kommer den med hjem smiley

• #28   29. apr 2012 Har dog ikke på nogen måde været økonomisk uansvarlig ved at overtrække pga. det - men derfor er det jo stadig mange penge smiley

Men vi elsker jo de kære små! Kæresten sagde lige: Puuuha - tænk på dengang vi skal til at have børn.... Hold da op vi bliver fattige!! smiley

• #29   29. apr 2012 Det sidste jeg købte, var nye løbetidsbukser til Kiki.. Ellers er det bare foder, og en gang imellem godbidder.. smiley

Jeg er stoppet med at bruge alle mine penge på hundene.. Det tog virkelig overhånd til sidst.. :s

Legetøj købe jeg aldrig.. De smadrer det på 2 min.. Alt skal bare ædes.. Snore og seler har jeg i massevis, og de har 1 stor kurv de bruger begge to..

Kedelig, jeg ved det godt ;o)

• #30   29. apr 2012 Øh jeg bruger for meget :-)) mad ca 400,- pr måned, og ca 600-1000 i legetøj, aktivitets spil, godbidder og andet sjovt, men nu skal det også snart stoppe, nu mangler vi bare en puppy guard, et back on track dækken og lidt småt. Sidste jeg købte var en aktivitets dims, lækre godbidder, lidt legetøj og 4 agility ting for 500,- i Netto.

• #31   29. apr 2012 Maria
    Hvor meget brugte du dengang, siden du siger de tog overhånd? smiley

Mamma
    Er det om måneden?? For ja så er du sgu godt nok slem hihi smiley

• #32   29. apr 2012 Eeeeej, aktivitetsspil! smiley
    Det MANGLER jeg!
    det er nok det eneste som jeg ikke har i forvejen smiley

• #33   29. apr 2012 Maria, ja det er om måneden, ups :-))
    Elisabeth, aktivitetspil, den elsker min vaps, men de er desværre dyre og nogle er meget lette at løse så det tar 2 min.

• #34   29. apr 2012 Jeg skal have et svært et.
    Min lille lort er et geni på 4 ben smiley

• #35   29. apr 2012 Jamen tror jeg nåede op på min. 1500kr om måneden + hundefoder.. :s Var så jeg ikke selv fik andet end pasta og havregryn i 2 måneder.. Og det er ikke bare en talemåde.. Jeg levede seriøst af ingenting, fordi pengene gik til at forkæle hundene..

Det er jeg stoppet med nu.. Har glade og tilfredse hunde, og jeg er sikker på at de hellere vil en gratis tur i skoven, end at få nyt halsbånd smiley Tror i hvert fald ikke de føler sig snydt..

Kan f.eks. fortælle at jeg 2 gange har købt en fatboy til min ældste hund, for så at forære den væk - Fordi farven ikke lige passede mig alligevel :s Er HELDIGVIS blevet klogere.. smiley

• #36   29. apr 2012 Ej hvor vildt - sådan håber jeg aldrig det bliver, hundene er jo komplet ligeglade! men de bliver selvfølgelig super glad når man har legetøj med osv smiley

Mine er sgu ikke kloge nok til de aktivitetsspil HAHA - Så der har jeg nok sparet nogle penge smiley

• #37   29. apr 2012 En stor knogle

I næste måned/juni skal der købes nyt hundetegn da vi flytter, og så regner jeg med at købe en ny seng til hende også samtidig med, da den hun har snart ikke er værd at flytte. Den er blevet så grim og slidt.

• #38   29. apr 2012 Mit seneste (eller mine to seneste skete også samme dag)

Først i en butik blev der købt en ny bold som har en mindre bold inde i sig, sjovt og anderledes men som LARMER helt vildt - fandt jeg ud af smiley Og så et nyt pivedyr som OGSÅ larmer helt vildt smiley (mere end det gamle) og så godbidder selvfølgelig og en bæltetaske til godbidder når vi er til træning. Samt loppe/flåt middel. 500 et eller andet kr blev det til.

Så på nettet faldt jeg også lige over flere gode tilbud, en plysbold med bolde inde i som hun skal prøve på at få ud, 2x28 dentastixs (det var et ret godt tilbud ;o)), og til sidst en redningsvest som hun skal bruge når vi skal ud og sejle og så har hun også sin egen til hundesvømning. Der røg lige omkring 300 kr........ og JA, på en dag... i know, i know, i know - det helt sindsygt og ***** mange penge.... Det dog er det ikke noget der sker hver måned - Eller jo hun bliver forkælet med ET ELLER ANDET hver eneste måned men slet slet ikke oppe i den prisklasse.... Men som alle også siger om mig: Du kan da bare ikke gå forbi en dyreforretning uden at skulle købe noget.... Og nej, jeg må nok indrømme det - DE HAR RET!!!!

• #39   29. apr 2012 Har lige købt 2 buster senge til stuen til min chi og den snart ankomne for henholdsvis 3 og 4 hundrede kroner.
    og 2 Nye hundetegn

Og så skal jeg have købt noget legetøj og andre ting og sager..

Ved desværre ikke hvad jeg bruger om måneden (læs: Det burde jeg nok vide) Nogle måneder bruger jeg ingen penge på dem, andre måneder bruger jeg flere tusind. Men jeg køber så også stort ind af foder og godbidder så jeg har til nogle måneder af gangen og beløbet vil nok ændre sig, for jeg håber på at vi skal til at barfe...

• #40   29. apr 2012 L&M
    HAHAHHAA Hvor er den sej smiley
    Lilo fik lov til at få min kærestes "for sjov" gave og hun er helt vild med den smiley

(link fjernet)

HAHAHAH og den siger alle mulige lyde - og så bliver hun helt ude af den smiley

• #41   29. apr 2012 Nanna
    Præcis samme situation som jeg befandt mig i idag smiley

Ida
    Har heller ikke sådan vildt styr på det - men jeg vil heller aldrig prøve at tælle sammen på netbank for så falder jeg ned af stolen smiley

• #42   29. apr 2012 Hmmm dog ikke mig der gjorde dette kup - men faktisk min kæreste...

Han har netop købt dette virkelig, virkelig fancy og lækre hundehus

http://www.casanovafurniture.dk/shop/magis-dog-house-1715p.html

Vi har købt det brugt og fik det til en virkelig god pris ")
    Vi har det ståënde i vores køkken og vores 2 små franske bulldog elsker det, de masser sig sammen så de begge kan være der og det ser bare så sødt ud.....

• #43   29. apr 2012 Annika
    Altid dejligt når hundene bliver glade - jeg er dog slet ikke til sådan noget design til hunde med mindre det er ekstremt billigt smiley

• #45   30. apr 2012 Camilla
    bil? smiley
    har du et billede?

• #47   30. apr 2012 Har lige købt en pink Hurtta lifeguard halsbånd. Den med halvkvæl. Den er nemlig super smart og nem at få af i farten til agility smiley

• #48   30. apr 2012 Camilla
    Ahh okay - lækkert at de kan være med smiley

Charlotte
    Købte præcis det samme - men så fandt jeg dem på tilbud til 104 kr. stk. og tænkte at så kunne begge hunde få et smiley

• #49   30. apr 2012 104,- ?!! har givet 220,- for mit. Øv det er så surt, at finde ud af, at noget er på tilbud EFTER man har købt det smiley

• #50   30. apr 2012 http://www.zooplus.co.uk/shop/dogs/dog_toys_dog_training/floating_dog_toys/other_floating_toys/60760

Den hér :o) Whiskey er glad for at bade, og forhåbentlig kan hun få sin gamle krop møvet op i den her. Holger er lidt vandskræk, men håber at kunne afhjælpe det lidt med en pool og en en stak æblebidder.

• #52   30. apr 2012 Hmm.. Tror det var et par erratic bolde..

Det sidste vi købte i en hundeudstyrsforretning var en figurantjakke. Og det næste bliver en line: http://www.abchundeudstyr.dk/product.asp?product=366

Og en 650 grams apport..

• #53   30. apr 2012 Charlotte
    Kender det kun alt for godt smiley

• #54   30. apr 2012 Stine
    Hvornår skal vi allesammen komme så hundene kan bade? smiley Det ser lækkert ud!

Camilla
    Så kan man godt blive glade for de små man bare kan tager under armen smiley

CH
    Fornemt! smiley

• #55   30. apr 2012 Vi har i dag købt et gult running egg plus 2 tumling i forskellige størrelse hos zooplus, så håber hundene bliver glade for deres nye ting når det kommer hjem :o)

I lørdags smuttede vi en tur i Ikea for at købe lidt fyld til mine kreationer, vi kom forbi deres bamser, så der blev lige snuppet en aflang kanin med hjem til hundene, de har efterhånden hvad de har brug for, men en ny bamse i ny og næ er de rigtige glade for, de ødelægger dem ikke så der er efterhånden en god sjat ;o) dvs. Blis splitter en bamse ad på et par min hvis der er piv i :o/

Skal dog snarest havde nye hundetegn til dem, da det ene røg af Tobi's halsbåndet den anden dag o.O det var et messing kødben formet, det var slidt helt tyndt / over øverst i hulåbningen, skifter også Blis's ud og regner med de på samme tid får nye halsbånd.

Vores får tørret fisk - hud pinde - øre - dental sticks også lidt frolic som godbidder, ved ikke hvor meget det koster, der bliver købt nyt når vi er ved at løbe tør ;o)

• #56   30. apr 2012 Stine: EEEEJ sådan en vil jeg også have! ;o) Hvad str. købte du i til din? smiley

• #58   30. apr 2012 Nanna, vi købet et æble sandkasse og puttede vand i, gravede den endda ned i haven så toppen var jævn med græsset, men Blis synes kun det var spændende at kigge på de biller der faldet ned i hendes "pool", så nu er der bålsted hvor der var hul hehe

• #59   30. apr 2012 Maria

Når det bliver varmere, så serveres der Mojitos til ejerne og kølige snacks til hundene ved poolen ;o)

• #60   30. apr 2012 Stine
    Det er bare en aftale smiley

Aino
    Der er -20% på hundetegn i Maxi Zoo smiley

• #61   30. apr 2012 Maria, det er også der vi skal op og kigge i morgen ;o) i bladet har de et der ligner, men der er så noget farve - pote aftryk på den ene side, bliver muligvis sådan et :o) så må vi se hvor længe de holder......
    Hovsa bedte lige gemalen om at smutte omkring maxizoo på vej på job, for de havde tilbud på et blåt kødben der kunne komme godbidder i, så hvis de havde flere skulle han købe et, Blis kan jo godt lide sådan ting og den er jo noget anderledes end en rund eller cube eller nu den her tumling vi har fået bestilt.

• #62   30. apr 2012 Som lovet, billeder af de ting jeg har købt smiley som sagt så har jeg en del til at ligge hos en veninde også smiley

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=68837

• #63   30. apr 2012 Aino
    Haha altid dejligt smiley

Bianca
    Min gider desværre ikke at loade billedet smiley

• #64   30. apr 2012 Maria, Ja håber jeg ;o) de havde "kødbenet" i rød, så hun får et i rødt ;o)

Det er det samme her, den vil ikke vise det billede du har sat ind Bianca :o/

• #65   30. apr 2012 Iiiih smiley prøver lige og se om jeg kan fikse det

• #66   30. apr 2012 Såååådan, så skulle det være iorden! smiley

• #67   30. apr 2012 Du glemte bare linket hehe men det kommer her: http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=68844 <---- Link til Bianca B album.

• #68   30. apr 2012 Ups smiley hehe.. Tak for det, Aino!! smiley

• #69   30. apr 2012 Nogle kødben jeg købte på vej hjem fra jobbet, her i dag ;o)
    De fik her for 4 uger siden, en ny brugt bil, så vi kan have dem alle 3 med ;o)
    Det næste bliver nye autobure, vil gerne have et par Variocage bure til dem ;o)

• #70   30. apr 2012 Vi var i tyskland for 2 uger siden - De købte jeg 2 hunde-spil til ham ^^
    - Og Vaks eeelsker dem! smiley

• #71   30. apr 2012 Bianca
    Den lille ny kommer ikke til at mangle noget smiley

Aino
    Nogle gange er vi hundeejere sgu lidt åndssvage.... Tænk jeg glæder mig HELT VILDT til deres hundehalsbånd og diverse andre ting kommer med posten, sådan er det aldrig hvis det er noget til mig smiley

Anne H
    Det lyder som en dyr omgang smiley

Alexandoria
    Er det de samme som man kan få i danmark eller nogle helt andre? smiley

• #72   1. maj 2012 Maria: Nej det gør hun ihvertfald ikke smiley hehe

• #73   1. maj 2012 Maria, jeg har det allerbedst ved at købe i en butik, så man kan stå og føle på varen og vælge størrelse hvis der er flere af samme ting, men sådan skulle det så ikke lige være mht. runningegg og tumlingen, håber bare de bliver rigtige glade for det ;o) dvs. Tumlingen skal de nok blive glade for, der kommer jo noget spiseligt ud af den ;o) men er spændt på det runningegg om Tobi vil finde den morsom, han er glad for "tennisbolde" - stofbolde - punkterede fodbolde....

Det er nice at glæde andre, om det så er hundene med nye legesager eller gaver til familiemedlemmer, det bedste jeg ved juleaften er når ungerne pakker deres gaver op ;o)

• #74   1. maj 2012 Aino
    Tror vores budget eksploderer når vi engang skal til at have børn.... Uha tør ikke tænke på det smiley

Kan bedst lide det over nettet da det som regel er billigere og så er det så hyggeligt at åbne pakken når hundene sidder ved en og er total nysgerrig smiley
    Går også helt over gevind med gaver til min kæreste nogle gange - der synes han jeg er helt åndssvag!

• #75   1. maj 2012 Maria hehehe

• #76   3. maj 2012 Bianca B, ja det kommer til at koste noget, men så er vi også sikker alle sammen ;o)

• #77   3. maj 2012 Anne H: det er ikke billigt nej smiley hehe.. Man kunne sikkert klare sig med mindre, men sådan er jeg bare ikke, hehe, går total shop-amok smiley

Kommentér på:
Hvad er jeres sidste nye køb af ting til hund?

Annonce