{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

fake?? {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

faldt over denne annonce på gul og gratis og jeg kunne bestemt ikke lade være med at kommentere, for da jeg fandt annoncen stod det hele på tysk og og der stod der var en stambog med, hvilket jo ikke kan lade sig gøre på en blandingshvalp!

prisen er 2000, hvilket også er fuldstændig meningsløst og billedet er næsten akkuret magen til alle dise fup annoncer rundt omkring på internettet!

jeg fik en mail af "sælgeren" med billeder og tekst hvori de skrev at de ikke kunne tage sig af HVALPEN (i annoncen stod der, der var TRE!) pga, hendes datter på 7 år døde for 1 uge siden i et bil uheld og billederne jeg har modtaget ligner meget dem der er på google på nær der er et blåt tæppe i baggrunden i stedet for lyserødt.

jeg synes det her virker meget afslørende at det er en fake annonce???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fake??
  • #1   1. maj 2012 plus i morges modtog jeg en mail fra en ved navn niels der skrev det var en fup annonce og de tidligere havde lavet annoncer.. lyder det ikke også bare meget fup agtig det her??

  • #2   1. maj 2012 Den er meget falsk. Bare se svarene - det er jo googleoversat tekst smiley Desuden er billedet fra google.

  • #3   1. maj 2012 Josephine forstår egentlig ikke du er i tvivl, hun har figureret mange gange før, og bare det billede....jo det er 100% fup, fup og atter fup

    en hvid pomeranian med stambog koster ca. 30.000 i frankrig hvor jeg var interesseret i en....til jeg fik prisen at vide......


  • #4   1. maj 2012 Her er et billede fra samme sted - samme opgivelser. Der er det bare i USA
    http://www.petsaleinc.com/Pomeranian-sale-classified-1672.aspx


  • #5   1. maj 2012 Det er for at lokke penge ud af folk. Der er ingen hvalpe. Jeg har ikke selv prøvet det, men det er noget med at man skal sende nogle penge for fragten af hvalpen og for hvalpen, men man ser aldrig nogen hund.

  • #6   1. maj 2012 jeg er som end heller ikke i tvivl som i kan se skrev jeg selv det er fake Familien rødtop s.. men skriver her pga. den mail jeg fik, den kan jeg jo så ikke vise jer, da jeg ikke kan vedhæfte en mail.. men det der stod i mailen var alt som at hendes datter lige var død for en uge siden, altså enhver der mister sin datter tænker nok ikke lige så hurtig lad mig lige bruge en masse tid på at sætte disse hunde til salg, plus i annoncen står der der er 3, men i mailen er der kun en.. ja og som jeg har skrevet i en kommentar til annoncen har jeg skrevet jeg fandt billedet på google.. smiley ville bare høre jeres mening, for synes simpelthen det er så irriterende at sådanne annoncer skal dukke op..

  • #7   1. maj 2012 Der står et telefonnummer på annoncen, en dansk mand i Valby?


  • #8   1. maj 2012 Det er vist ikke prisen der er Kr. 2000,-...... selvom det er overskriften...
    Længere nede står der , at Depositum er ...Kr. 2000,-

    Og ja.... tror bestemt også det er fake... :o)


  • #9   1. maj 2012 Er der nogen som har anmeldt annoncen til G&G?

  • #10   1. maj 2012 ja der gør Jeannie og i min mail jeg har fået har de skrevet de er flyttet til norge og har boet der i en måned og arbejder hele tiden så de har ikke tid og jeg ved ikke hvad de ikke fik skrevet... alt muligt som bare fik mig til at tro endnu mere på det var falsk.. er dog ikke interesseret i denne hvalp da jeg i forvejen har to hunde.. men bare for at vise overfor andre det altså var falsk.. nogle hopper jo i med begge ben... desværre smiley

  • #11   1. maj 2012 får det ud af det, håber på, at nogle er så naive at betale depositum, ved et par stykker der har betalt 1300 kr i forskud og aldrig fået hund......
    det har stået på flere år nu startede med at fragten skulle betales over western union......så fake at det bare skriger langt væk......


  • #12   1. maj 2012 Synes den ser lidt underlig ud, det helt runde hoved, den ligner nogen af de chihuahuas der sælges på dyrenettet som jeg også ville holde mig langt fra, de blir også ret tit slettet for det er svindel, og så netop den billige pris

  • #13   1. maj 2012 De fleste teacup-hvalpe der ser sådan ud med kæmpe hoved, kæmpe øjne, mini næse og krop - er photoshoppet for at få dem til at se "sødere" ud.

  • #14   1. maj 2012 jeg har anmeldt til gul og gratis ja.. synes bare det er så ærgeligt der er så mange af disse fake annoncer! smiley

  • #16   1. maj 2012 dejligt at se den allerede er fjernet.. de svar sælger giver lyser jo ud af at de ikk har styr på noget.. rent fake

  • #18   1. maj 2012 Ordlyden var også meget "google-oversæt-agtig", godt den er væk

  • #19   1. maj 2012 Det var også Google oversæt! For først stod det på tysk og lige derefter var det identisk med det på Google oversæt smiley men ja godt den er væk..

  • #20   1. maj 2012 Har det helt på samme måde.. Det er så
    Ærgeligt at folk som disse skal ødelægge det af! Annoncen er heldigvis blevet fjernet få minutter efter jeg anmeldte den! Så det er bare med at holde øjnene åben for disse annoncer så de måske en dag kommer helt væk fra internettet :-)!


  • #21   1. maj 2012 Et af sælgers svar på annoncen:
    "Hej kære tak for din bekymring for mere information og billeder komme tilbage til os med din e-mail-adresse, så vi kan sende dig flere oplysninger om hvalpen og også sende nogle af de hvalpe billeder"

    Bekymring må så være lig med interesse smiley


Kommentér på:
fake??

Annonce