Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ukrudtsmiddel
  • #1   1. maj 2012 Vi plejer at sprøjte om aftenen og sofus kommer så først ud næste morgen:)

• #2   1. maj 2012 Aldrig om jeg ville bruge det i MIN have....... dels pga. af mine hunde..... men også fordi det er skidt for vores miljø.
    Hvad med at bruge ..." klør 5 ".....eller et hakkejern... ?.... :o)

• #3   1. maj 2012 Vi bruger det også kun på vores terasser smiley og det ser jeg ikke noget galt i

• #4   1. maj 2012 Køb en brænder den fungerer bedre end Round up, jeg har prøvet begge dele og iår blir det kun brænderen.

• #5   1. maj 2012 Jeg bruger også klør fem, hakkejern, gårdrive og ukrudtsbrænder - og ja, det er svært at følge med, idag har jeg luget i 4 timer, men jeg må indrømme at jeg synes vandmiljøet er vigtigere end skønheden af min have og gårdsplads.

• #6   1. maj 2012 Jeg har da også fliser på min terrasse...... der tager jeg en lille skarp kniv...... og skærer skråt ned i rillerne..... ( så man skærer ukrudtet over ved rødderne )...... det fungeret perfekt.
    Hellere bruge lidt tid... end ødelægge miljøet.

Og desuden så har det ikke noget at gøre med , om der er en kloak i nærheden...... det er det man kommer på jorden , der trænger ned i vores grundvand.... det er DET der er farligt ... :o)

• #7   1. maj 2012 jaaa.... jeg arbejder som gartner på en stor herregård med Ret så meget plæne/buske/bede osv - vi bruger intet andet end klør fem og de rigtige værktøjer - Vi er altså ikke så mange, men det kan lade sig gøre smiley

Pt kæmper jeg med skvadderkål smiley

• #8   1. maj 2012 Christina - Heeell no ! *G* Jeg får spat af det snart.
    Plus det er i et blomsterbed med nogle VOLDSOMT flotte blomster der er på vej op nu, så kan ikke bare pløje hen over det hele og fjerne alt, Skal pille "fint blomster skud" fra det skidt hele tiden og hive små stykker op af gangen - s*t mig !!!!

( ..... ja , glæder mig til at lave noget andet smiley )

• #9   1. maj 2012 *F & Z* - Kan I bruge græsspærrer? Jeg kæmper med kvikgræs og har gravet spærrer ned omkring mine bede, der kommer stadigvæk lidt, men der er fordi mine spærrer ikke er brede nok (dybt nok nede i jorden).

• #10   1. maj 2012 Jeg bruger det ikke der hvor hundene kommer. Sidste sommer sprøjtete jeg det i hegnet udenfor vores grund. Jeg sagde det til alle hundeluftere, og skrev det inden jeg gik ind på et lille lamineret skilt. Mine fik ikke lov, at snuse der når vi gik, før flere dage efter.
    Min far havde en hund der, havde svære hjerne problemer pga. mælkebætte gift. det var i starten af 90 erne. Jeg tror det var MEGET mere krasbørsten dengang... Derfor er jeg hys med det nu

• #11   1. maj 2012 Jeg har fliser i hele min have og jeg bruger aldrig andet end håndkræft og så kan man nu få et smart værktøj som er beregnet til at fjerne ukrudt imellem fliser, aner ikke hvad det hedder men det er effektivt :-))) Kunne ikke falde mig ind at bruge giftige ting i min have hvor der både kommer hunde og katte :-(((

Og da jeg havde kolonihave hvor jeg også skulle holde grusstien ren brugte jeg også bare et hakkejern og hænderne og evt en brænder hvis det var slemt.

• #12   2. maj 2012 Prøv at kikke her

http://hus-raad.dk/fjern-ukrudt-mellem-fliserne-effektivt/

• #13   2. maj 2012 Og her er et andet råd

http://hus-raad.dk/lav-dit-eget-redskab-til-at-fjerne-ukrudt-mellem-fliserne/

• #14   2. maj 2012 Tak for alle jeres svar, vil d lige overveje en extra gang om det er værd a bruge så...

• #15   2. maj 2012 Uha, jeg er elendig til at tage mig sammen til havearbejde, så ukrudtet har kronede dage...

Men når jeg gør det, bruger jeg ikke kemikalier. Jeg bruger klør fem, en kniv, et aspargesjern til mælkebøtter og lign. Og slutter af med brænder eller bare kogende vand ned over fliserne for at dræbe rødderne.

Kommentér på:
Ukrudtsmiddel

Annonce