{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Pels... {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min langhåret hund Cato er ikke så vild med at blive børstet, men han skal jo børstes så han ikke bare ligner en uldtot, så derfor vil jeg gerne høre om i har nogle gode ideer til hvordan jeg kan få ham til at nyde det, han prøver altid på at komme til at bide i børsten eller mine hænder når jeg prøver, og jeg har ladet ham se børsten an så han ved hvad det er for en, han bider ikke hårdt men han vil ikke side/ligge stille i mere end 30 sekunder.
Jeg håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pels...
  • #1   13. jul 2006 prøv at finde yndlings legetøjet frem til ham imens.
    beløn ham når han er færdig med rigtig meget ros og måske en godbid så han kan lære at der faktisk kommer noget godt ud af børstningen.

• #2   13. jul 2006 jeg prøver også på at give han lidt legetøj han kan gnaske i men det gider han ikke han gider kun mine hænder og børsten

• #3   13. jul 2006 jeg har børstet ham hverdag i 6 uger nu og det er det samme.
    Tænderne og ørene må jeg gerne kigge på

• #4   13. jul 2006 Han ved godt hvad nej betyder men ikke under børstning, jeg vil så gerne lære ham det da det jo skal gøres rimeligt tit.

• #5   13. jul 2006 Havde oz lidt problemer i starten med den daglige sommerbørstning... Jeg satte ham på sit yndlingssted i snor : ude ved vores stillevej, hvor han nyder at holde øje med det hele - og så kunne jeg bare børste løs....Får en lille godbid, hver gang jeg renser børsten... Nu er han ikke i snor længere....

• #6   13. jul 2006 Ja det samme har vi oz gjort...det eneste det lige kneb med, var at det tog længere tid her i sommervarmen, tålmod...

• #7   14. jul 2006 Når jeg børster og klipper pels og klør stiller jeg altid hunden på et bord. Om sommeren er det selvfølgelig havebordet. Så er det som om hunden får andet at tænke på (hvor kom jeg hen. Man må da ikke stå på bordene. Der er godt nok langt ned herfra. Bare jeg ikke falder ned. Jeg må hellere stå stille) Det giver mig ro til at klippe og børste. Og en anden fordel er at man får en meget bedre arbejdshøjde
    Jeg har også overvejet et trimmebord, men et almindeligt bord virker udemærket.
    Og nej det får aldeles ikke hunden til at tro det er tilladt at gå rundt på bordene for sjov.

Anne

Kommentér på:
Pels...

Annonce