3.436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

specel foder til småtspisende hund specel foder til småtspisende hund

jeg har kæmpe problemer med at få vægt på måsen.

han spisr næsten ingenn ting - det går langsomt og selvom jeg forsøger at give ham flere gange om dagen for at få lidt ekstra i ham. men han er stadig ræd mager.

jeg har forsøgt mig md speciel foder fra royal - og han får A/D i hver dsg. også lammefedt har jeg prøvet men jeg har helt vildt svært ved at skaffe det pt.

nogen der har andre ideer til hvad jeg kan gøre.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  specel foder til småtspisende hund
  • #1   7. maj 2012 Jeg har også prøvet mindst 6 forskellige og har nu fundet fodret til min kræsne herre:-) Ziwipeak , dyrt men de skal ikke have så meget om dagen.

• #2   7. maj 2012 Ups glemte lige, jeg smider fodret i haven så går det lettere med at få ham til at spise.

• #3   7. maj 2012 Min er også småt spisende, han får 4 forskellige typer tørkost, fordelt på dagene og så bløder jeg det op og blander det med vådfoder - så spiser han smiley det får han pt to gange om dagen

• #4   7. maj 2012 ziwipeak er også prøve. det vil han heller ikke æde. - øvvv altså

• #6   7. maj 2012 Personligt har jeg ingen problemer med at få ekstra kilo på måsen...)-:

Min Sheltie på 14 år har aldrig tømt madskålen, og han har været meget småt spisende..Har skiftet til forskellige mærker, og ikke engang ziwipeak har været spændende nok.. indtil jeg for 7-8 måneder siden skiftede til Flatazor, DET er et kæmpehit, og for første gang i 14 år spiser min lille hund op, og forlader ikke skålen før han har spist det hele.
    Har 2 kollegaer der har fået deres småtspisene cavallier hanner til at tage på, og spise op med Flatazor, så måske det også hjælper på din lille måsen?

• #7   7. maj 2012 Synes du skal prøve med et foder der er høj optagelses % i.
    Min gamle hund var også absolut småtspisende og de to fodertyper han så bedst ud på var helt klart olivers og arion som han havde ståede så han selv kunne regulere, han spiste næsten hvad han burde og var stadig slank og musklet, men ikke tynd. Det han fungerede dårligst på var vetcur fra gourmix, han ville ikke rigtig spise når der blev serveret (denne type foder er opbygget så der skal fodres morgen og aften i afmålte portioner) og han blev meget afpillet samt tynd at se på.
    Det samme med lille Flora, hun får arion og bestemmer selv sin mængde, hun er også slank men ikke tynd.

• #8   7. maj 2012 har haft store problemer med Pixen
    så købte jeg noget løsfrosset kallun og lagde lidt i skålen sammen med fodret, nu spiser hun op stort set hver gang og har taget fint på - faktisk så meget at jeg skal til at holde øje med hvor meget hun får

• #9   7. maj 2012 jeg har tidligere haft gode erfaringer med barf. og har barf'et i flere år men efter min leverandør sidste år lukkede har jeg haft svært ved at få kød hjem i den kvalitet jeg gerne ville og jeg røg på tørkost. men nu har jeg hentet ti kg rå som jeg går igang med igen. jeg havde aldrig problemer med at få dem til at æde da jeg råfodrede. så nu flytter jeg ham over på rå også kommer de andre stille og roligt med igen.

pia. han er ikke en skinny model. han er disideret undervægtig. med hans størrels burde hans vægt ligge et sted imellem 4000 - 4200 gram. men han vejer kun 3500 gram. det er meget for lidt på sådan en lille hund. og man ikke ikke kun tælle ribben - men også ryghvivler - hofteben - nakkehvivler osv. jeg har ikke fede hunde her i huset. da jeg som dig mener folk ofte har små fede julegrise vraltende rundt.

han er gået så langt ned i foderindtag at han faktisk er mæt efter 10 - 20 gram tørfoder. og nogle dage gider han slet ikke spise. jeg er normalt meget kontant omkring det med foder. æd eller sult. dog har jeg aldrig være det med måsen da han altid har været småt spisende. selv som hvalp var han en sæk med ben i. slet ikke lækker hvalpefed.

jeg har altid haft 3 -4 forskellige varianter stående til ham som vi har skiftet imellem. men lige lidt har det hjulpet.

• #11   7. maj 2012 Jeg har samme problem med min Mastiff.. Hun kan gå dagevis uden at røre maden og har også i længere tid tænkt :" ja hun spiser vel, når hun er sulten" og har serveret det for hende 2-3 gange om dagen, ladet det stå i 20 min og så fjerne det igen..
    Det nytter ikke her.. Hun spiser da, men det er ALT for lidt, så hun har også tabt sig og hun er en hund i voksealderen, så den går ikke..

Jeg er så lige startet med at blandet en smule vådfoder op med hendes tørfoder og det er et hit.. Min plan er at købe en masse forskelligt vådfoder, så vi hele tiden kan skifte smag..
    Det der med at skifte tørfoder har vi også prøvet.. Det nye er interessant i en 3-4 dage, og så er det ikke sjovt mere..

Kommentér på:
specel foder til småtspisende hund

Annonce