15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Måske forædt ? {{forumTopicSubject}}
Da jeg kommer hjem, køre ind i indkørslen undre det mig at Riiini ikke står ved hoveddøren og kigger ud - jeg holdt endda lidt tid med motoren kørende fordi jeg hørte lydbog og lige skulle høre lidt mere. Det undre mig endnu mere da jeg låser mig ind i bryggerset og går videre ind igennem døren til køkkenet, at han ikke kommer springene.
Går videre ind i køkkenet og opdager at han kravler rundt oppe på spisebordet på jagt efter noget at spise.
Taget på fersk gerning får han en mega skideballe for at rende rundt på spisebordet.
Jeg finder en tom pose kanelgifler - ved ikke hvor mange der har været i - men rester efter weekendens udstilling.
Jeg ved som sagt ikke hvor mange der har været i, om den var fyldt og han har lavet hul eller den var åbnet og kun nogle få tilbage. Men umiddelbart så virker han en smule forædt, vil gerne ligge og puttesove helt krøllet sammen. Men udover det virker han ikke sløj og gik da også gladeligt med ud på tur, han lavede bare ikke stort.
Så tænker at vi må se tiden an, observere ham og se hvad fremtiden bringer.
Min mand fik så lige en reprimande for ikke at have sat stolen helt ind til spisebordet da han havde taget sin taske i morges.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Posen var intakt lige bortset fra at den selvfølgelig var åbnet i toppen(vi har åbnet den) og revnet ned i siden - sikkert da Riiini har forsøgt at skaffe sig adgang til giflerne.
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.854
Min gravhund gik på et tidspunkt i skraldespanden (min far og hans kone var alene med hende, hvilket de aldrig får lov til igen) som min far havde ladt stå åben, og spiste 1 kg rugbrød og kort efter fik hun lynet min papmors taske med hendes hunds mad op, og spiste hvad der svarer til 10 dages foder af en Yorkies. Hun var forædt, og jeg fik at vide at jeg skulle få hende til at kaste op - efter forsøg med eddike, olie, salt OG fingrene i halsen på hende måtte vi give op. Intet opkast fra hende, og hun lever den dag i dag stadig i bedste velgående, men for pokker hvor var jeg bange og gal på min far!! Hun bulede ud i siderne og nægtede at stå op mere end et par sekunder... Blev oppe den hlve nat for at lukke hende ud engang hver halve time....
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.854
I det her album ligger der billeder af en voldsomt forædt hund, som dog klarede sig uden mén - også mentale, efter jeg måtte stå med fingrene nede i halsen på hende mens jeg selv tudede... Puha, hvor var det ikke en rar oplevelse
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.331
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Måske forædt ?