666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Billie's uheld igår... Billie's uheld igår...

En meget hektisk eftermiddag.
Lukkede hundene ud i haven inden jeg skulle hente Jesper og Malte, kom ud og skulle lukke dem ind. Da var der blod overalt, Albert for forpoterne på min trøje der kom der blod på. Tænkte det måtte være ham, fik ham undersøgt der var intet. Ser så at Billie's bagpote er fyldt med blod, og den ene negl stikker lige op. Så ringer jeg fluks til dyrlægen, Billie ind i bilen henter mand og barn derefter til dyrlægen. Dyrlægen siger med det samme at hun ska bedøves med en let bedøvelse, det får hun så og hun falder hurtigt i søvn. Hun får neglen rykket helt af, og en vældig fin pink bandage på benet. Men hun er godt nok meget groggy savler osv da vi kommer hjem, der går næsten 2 timer inden hun kan falde til ro og ligge sig til at sove. Men nu ligger hun heldigvis og sover, for hun da vist rigtigt meget kvalme... Stakkels Billie pige... Håber snart hun er frisk igen...

Update idag her til morgen:
Billie er lidt friskere idag, har drukket lidt vand og været ude at tisse. Kan logre lidt med halen nu, så det får fremad idag.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billie's uheld igår...
Kommentér på:
Billie's uheld igår...

Annonce