{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Holder sig læææææænge!! {{forumTopicSubject}}

Hvordan dælen kan en hvalp på 5 mdr holde sig så længe? Han var ude og havde sin sidste tissetår kl. 22 i går aftens - efter det gad han ikke mere og ville bare sove. Jeg prøvede men han kiggede bare opgivende på mig. Nu er kl. så 8 og han har stadig ikke tisset....det er som om han synes det er søndag og nu skal man sove læææææææænge....og iøvrigt er jeg da alt for tidligt oppe. Jeg fatter ikke han kan holde sig så længe - han har sgu en bedre blære end jeg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holder sig læææææænge!!
  • #1   13. maj 2012 det samme gør min hvalp os... Han holder sig min 10 timer hver nat... Og hvis man prøver at få ham op tidligere ja så for han direkte ind i sin kurv og snorker videre.... Han skal ha hans skønheds søvn....

• #2   13. maj 2012 Ja Magni ligger også bare i sin kurv, med hovedet på kanten og en lille savltråd hængende fra mundvigen smiley Det er ALT for tidligt at stå op!!! Lige nu er det svært at fatte at han er en yderst energisk hund med et stort aktivitetsbehov....

• #3   13. maj 2012 Ja og hold da op hvor kan de synes deres ejer er pisse træls... Cito kan virkelig gi sådan et helt opgivende suk Simon han tænker hold kæft nogen idiotiske mennesker jeg har....!

• #4   13. maj 2012 Hahaha...ja de kan udtrykke så mange ting de kære hunde, og man er slet ikke i tvivl om når de absolut ikke er imponerede over os smiley Nu lykkedes det så at få Magni ud i haven, og så står jeg der på græsplænen som et fjols og siger "tisse Magni, tisse!" hvorefter han bare kigger overbærende på mig, og lægger sig ned for at sove videre smiley

• #5   13. maj 2012 Ja nemlig og man kan nærmeste se i øjenene at han tænker ja okay du jo et menneske så jeg må vel nærmest bære over med dig.... Fjols.... Når jeg prøver at få cito til at tudse og vi går ud i haven ja så styrter hunden hen i det bed med træer og finder den største pind som han kan gnave i for jeg skal ikk tro han gider og tudse bare PGA mig.... Det sku herlige de hunde....

• #6   13. maj 2012 det gør Hunden også smiley .. alt efter kl 20 er bare for meget i hendes bog smiley

får hende dog sparket ud af døren omkring kl 23, men så nægter hun tilgengæld at stå op før kl 9 *GG*
    og der går hun bare en runde i haven.. tisse tår kan vente til vi går ned til hestene smiley

var en smule bekymret da vi fik hende som 5 mdr, men har accepteret at sådan er hun smiley .. hun siger selv til hvis det brænder på smiley

• #7   13. maj 2012 Elin B. Jeg var nu heller ikke bekymret - men hans alder taget i betragtning er jeg stadig lidt påpasselig med om han nu giver signal til når han skal ud...selvom uheld indendørs er utroligt sjældne efterhånden. Ihhh "Hunden" lyder da bare til at være verdens største dovendyr smiley hun ser skøn ud!

• #8   13. maj 2012 Hehe det gør vores også smiley

• #9   13. maj 2012 Jamen så er Magni jo slet ikke så unik smiley

• #10   13. maj 2012 Hehe jeg synes i er heeeldige:) min hvalp, hun er godt nok kun 11 uger, men hun skal ud minimum en gang om natten, nogle gange to, så jeg glææææder mig til at hun bare vil sove:)

• #11   13. maj 2012 Lin: Det forstår jeg godt...så er det som at have fået en baby i huset. Vi fik Magni da han var præcis 8 uger og han har aldrig villet ud om natten. Der vil han bare sove smiley

• #12   13. maj 2012 Uffe holder sig rigtig fint om natten , i nat 7½-8 timer, og havde bestemt ikk travlt med at tisse, blev lukket ud og så sidder han sig hen og kigger på naturen indtil jeg siger bestemt 'Uffe, Tisse' - man kan ligefrem læse i øjnene Okaaaaay så la gå da ...

men er spændt på om dagen, ska ud som vikar i næste uge.. han er lige blevet 3 mnd. så håber han begynder og kan holde sig om dagen..

så fra imorgen hedder det op kl. 5:15 , FØJ bare ved tanken ...

• #13   13. maj 2012 Åååååh... må jeg ikke låne en af jeres hvalpe for en tid???

Basil står op og tisser lidt over 5 HVER morgen... også i weekenderne og uanset, hvornår vi har luftet ham til natten. SUK... så det er op kl. 5 hver dag og lufte hund; også i weekenderne. Men okay... der kan man jo så heldigvis kravle tilbage under dynen igen bagefter. Lidt træls er det dog med en snart 7 måneder gammel hvalp, som absolut ikke kan holde sig længere end til kl. 05:30 - heller ikke selv om man er blevet luftet kl. 3...

Kommentér på:
Holder sig læææææænge!!

Annonce