Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor sundt er det??
  • #1   15. jul 2006 hov.. glemte jeg at skrive...

det er en opskrift jeg har fundet har inde på hundekiks...

• #2   15. jul 2006 har lige lavet en portion og Igglo kan også godt lide dem.. men ville ikke give hende for mange ad gangen.. og hvis vi bruger til at træne med bliver det jo hurtigt til et par stykker..

• #3   15. jul 2006 Jeg har også tidligere bagt hundekiks til Fie *S*

Så for noget tid siden et indlæg om tørret rugbrød, og prøvede det så af....hold da op, det sætter Fie stor pris på.

Rugbrødet bliver lavet som "tandbørster" og kiks, det skal blot skæres ud og tørres godt igennem i ovnen.

• #4   15. jul 2006 René - hvor man finder man en mand som dig, der kan bage ? *G*

• #5   15. jul 2006 manne er din hundemad dukket op??

• #6   15. jul 2006 Vi bruger ALDRIG hvede i hjemmebag til vuffen - evt. rismel eller som REESE skriver...

• #7   15. jul 2006 hvorfor bruger i ikke hvede sus??

• #8   15. jul 2006 Rugbrøds bidderne er bare at tage et sotrt rugbrød skære det i tern, og så i ovnen på ca. 200 grader der står det så til de er blevet små hårde og knaser godt.. smiley
    Rigtig gode, i hvert fald til hunde der ikke er kræsne

• #9   15. jul 2006 Jamen rugbrødet skæres ud enten til tern eller stave (ligesom de tandbørster man kan købe)

Så tørres det i ovnen ved omkring 120 grader indtil det er stenhårdt.

Plejer at bruge enten lyst eller mørkt rugbrød, det er meget nemt og har ikke mødt en hund endnu hvor det ikke gled ned *GG*

• #10   15. jul 2006 åhhh *GG*

• #11   15. jul 2006 Bagt/kogt lever.

En hel kalvelever skæres i skiver, der koges i ca. 1 time i vand ( evt. tilsat salt og 7-10 fed hvidløg.) Når leverskiverne er kølet af, skæres de i små stykker (ca. 1-1½ cm. X 1-1½ cm).
    Leverstykkerne lægges på bagepapir i bradepanden, der stilles i ovnen. Ovnen stilles til 250 grader. Mens ovnen varmer op, skal man holde øje med det, da det ikke må blive branket. Når ovnen er blevet 250 grader varm, skrues der ned til ca. 120-150 grader, og leverstykkerne står og bager videre i ca. 1-1,5 time. Du bør med jævne mellemrum rode rundt i leverstykkerne, så de tørre jævnt . Når leverstykkerne er helt tørre og hårde, er de færdige. Kogevandet kan evt. sies så levertrevler og hvidløg blendes/presses igennem sien. Dette kogevand er f.eks godt til at tilsætte ved hundens tørkost eller andet mad , da det bl. a indeholder hvidløg, er det med til at holde tæger og lopper væk fra din hund.

PS. Du skal være forberedt på, at der lugter meget af bagt lever i hele huset- i flere timer

Kommentér på:
hvor sundt er det??

Annonce