Mangler gode ider til hvad han skal have spise. {{forumTopicSubject}}
Som i jo nok har læsyt, så har min berner dreng Borrelia, og har ikke meget appetit.
Hans mave er stadig ikke rigtig god, men bedre.
Vi fik skånekost med hjem til ham, tørkost, det spise han lidt af de første to dage, men vil ikke røre det nu, eller ikke hans normale tørkost, ej hans godbiddder.
Så har vi prøvede skånekost, vådefoder, men nej rør det ikke, nu har jeg prøvede alm vådefoder, men heller ikke det vil han have.
Til gengæld vil han rigtig gerne have levepostej, jeg giver ham nogle små mundhapser i løbet af dagen, da jeg skjuler hans mange piller i det, hi hi selv om han nogle gange gennemskuer mig, og spytter pillen ud, så gemmer jeg den igen, og så spiser han den. Han ser rigtig sulten ud, når vi står og laver mad, og efter maden, får han en mundhapser, og den gilder fint ned.
Men altså, har ingen ide om, om det er sådan en god ide med leverpostej, altså er det godt for ham. Han har tabt sig rigtig meget, og skulle gerne veje 6-8 kilo mere end han gør, han vejer 33 kilo, og er alt for tynd, så vil jo rigtig gerne have han får nogle mad der giver ham energi, sul på kroppen, men selvfølgelig også passe på hans mave nu hvor den ikke er så god.
Ikke særlig nemt når drengen ingen appetit har, og alligevel lidt, da han jo gerne vil spise alt andet end hundemad.
Så nogle gode ider, og gode råd, så han kan få lidt mad??
Det er ikke så meget hans vægt lige nu der er problemet, selvom det jo ikke gør noget han tager på, men mere for at han får noget mad med god nærring, især når han er syg.
Hmm ja så gøre det det jo heller ikke nemmere det er blevet så varmt.
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.418
maj 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 141
Og hvad skal det så være?
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 809
maj 2012
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 859
http://www.mypets.dk/shop/gourmix-luksus-daasemad-557p.html
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
maj 2012
Nu har jeg været hele køleskabet igennem, og ingen ting vil han tage.
Jeg er grædefærdig ligenu, fordi jeg ingenting kan få i ham. Jeg har prøvde at putte pillen i halsen på ham, men kan ikke få den langt nok ned så han spytter den bare ud igen.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Puha, stakkels jer. Rigtig rigtig god bedring med ham!
feb 2012
feb 2012
maj 2012
Mangler gode ider til hvad han skal have spise.