{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

spørgsmål om dkk udstilling {{forumTopicSubject}}

hej vi har tilmeldt os udstilling på søndag,og har trænet så meget.cuno går til ug i ringen,men efter en dum dommer til ringtæning ,som åbnede munden så voldsomt på ham at cuno hylede,er han blevet bange for at vise tænder til mænd.og på søndag er det begge gange mænd.dem til ringtøning siger at vi bare skal sige det og så selv vise tænder på cuno.men læser jeg hvad bedømmelserne betyder står der at kan dommeren ikk se tænder kan hunde ikk bedømmes.hvad gør vi lige skal vi blive væk eeller møde op og sige det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om dkk udstilling
  • #1   24. maj 2012 Jeg synes bestemt ikke i skal blive væk, men møde op og evt gøre dommeren opmærksom på det og så bare tage det som øvelse for cuno og håbe på han får en god oplevelse smiley

    Men det er ikke noget man skal spøge med... Min "udstilligs karrierer" med min tidligere sealy stoppede meget hurtigt pga en lignede episode med en dommer til en udstilling, han kom sig ikke over det smiley


  • #4   24. maj 2012 der er ikk noget med mænd andre steder en d til ringtræning han forbinder nbare bordet de steder med det ,på gåture og herhjemme er der intet med mænd der kikker tænder

  • #6   25. maj 2012 gør vi os når vi træner herhjemme og så er der ikk noget.lidt underligt

  • #7   25. maj 2012 du kan bare sige at du selv vil vise din huns tænder det må du godt og de må ikke give dig em dårlige premering for det.det er fuld lovlig fortæller altid mine elever det når vi er til ringtræning ,vil gerne havde afvide hvem det var der gjorde det ved din hund ,

Kommentér på:
spørgsmål om dkk udstilling

Annonce