{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Han brækker sig :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår det simpelthen ikke!
Det er nu måske 4 nætter at Andy brækker sig om natten! Jeg opdager det først om morgenen når jeg kan se pletterne på gulvtæppet. smiley De første gange han gjorde det havde han om aftenen fået lidt "ekstra" i sit foder. Den ene dag fik han lidt kylling og den anden dag lidt skinke, så tænkte jeg at det nok var det - så har han ikke fået siden.
Men det mærkelige er at han gør det såå mange timer efter han har fået sit foder? smiley Han bliver fodret omkring klokken 18, og det sker om natten. Jeg ser aldrig opkastningen i sig selv, da han altid slikker det op igen smiley har det skidt med det hvis han er dårlig?
Men jeg an aldrig mærke det på ham? Han viser ingen sygdoms tegn og har fin afføring.
Og det er svært at tage til dyrlægen med ham når han ikke virker syg og jeg ikke har nogen rester af opkastningen?
Og skal lige siges at det er 4 nætter er meget uafhængigt af hinanden. Det er igennem flere uger?

Nogen som har oplevet dette? smiley

ps: Undskyld hvis det er dårligt forklaret, bare spørg hvis der er noget i ikke forstår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han brækker sig :'(
  • #1   25. maj 2012 Jeg har én der gjorde det samme, det var fordi at hendes mave var tom, jeg fodrede for tidligt, så nu får de allesammen mad senere, eller hun får en håndfuld tørfoder inden sengetid. De andre har ingen problemer i den retning.
    Prøv at give ham lidt, inden at i skal i seng, bare så maven ikke er helt tom.

• #2   25. maj 2012 Jeg er enig med de andre, min gør det samme hvis hans mave bliver tom.
    Og det faktisk lidt af et problem lige nu, han vil nemlig ikke rigtig spise pga varmen, men når han så ikke spiser brækker han sig.

• #3   25. maj 2012 Arg.... Der kan man bare se?
    Havde slet ikke skænket det en tanke at det kunne være fordi hans mave er tom? Men vil da prøve at give ham lidt inden sengetid smiley

- Er det noget de "vokser" fra? Tænker mere når han nu kun er 17 uger?

• #4   25. maj 2012 Sanni min er 8½ år, og hun gør det stadig, hvis jeg lige får glemt hendes godnat snack.

• #5   25. maj 2012 Synes tit man kan se hvis det er fordi maven er tom, da galden der så kommer op er gullig..
    Passer det med pletterne på tæpperne??

• #6   25. maj 2012 Bumble Bee - Okay smiley Da jeg boede hjemme og vi havde hund da jeg var yngre, fik han altid lige nogle hundekiks når vi gik i seng, kan da være det var derfor mine forældre gjorde det? smiley Hihi.

~Henriette RotteMor ~
    Jo, Det passer meget godt. Pletterne er nemlig gullige.

Jeg vil i hvert fald sørge for en godnat snack til ham fra nu af smiley

• #7   25. maj 2012 Jamen så vil jeg give de andre ret i at maven nok er tom..
    Enten kan du give godnat snack som der snakkes om, eller rykke fodrings tidspunktet lidt smiley

• #8   25. maj 2012 ~Henriette RotteMor ~
    Jeg fodre med ca. 12 timers mellemrum, og han får 2-3 "nye" godbidder (tyggeting af forskellige materialer) hver dag smiley Synes det passer meget godt ind i vores hverdag det er sådan. Og har faktisk altid noget oppe i soveværelset som han kan tygge i.
    Men jeg vil da lige prøve med en godnat snack først, og er det ikke godt nok må jeg jo rykke fodringstidspunktet smiley smiley

Kommentér på:
Han brækker sig :'(

Annonce