Gourmix hundefoder Gourmix hundefoder
Jeg er startet med dette foder til mine hunde, og vil gerne høre fra folkeskole bruger dette synes om det , altså om jeres hunde trives på det, da det er et dyrt foderm(synes jeg ) jeg giver 384 for 8 kg er jeg også interesseret i at høre om det kan købes billigere
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.811
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 219
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 500
de 8 kg var til en måned til hende ( vægt dosering ), så synes ikke det er voldsomt dyrt. Især ikke fordi jeg ved der er gode råvarer i ( stor % del er øko ).
er pt ved at overveje at gå tilbage til det.
billigt foder kan du sagtens finde
sep 2007
Hvorfor gik du væk fra det, hvis du synes det var godt
Jeg ved jeg kan få andet godt godt og billiger foder,
Men jeg er i teresseret i at høre om gourmix kan købes billiger end 384 kr for 8 kg
Kan man spare er det jo super
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 500
jeg gik væk fra det fordi jeg kombi fodrer, og gourmixen bygger jo på morgen/aften princip. Hunden får kun tørkost om morgenen, og råt om aftenen..
Men overvejer nu at blande det sammen, det giver ikke helt det samme som hvis man deler det op, men det er nu stadig godt
Det er nu det bedste foder til Hunden, så må jeg jo finde en løsning
men gør som en af de andre foreslår, søg i tyskland. Ved de har en del forhandlere der nede
sep 2007
sep 2007
Der hvor jeg har købt gourmix, siger de at man sagtens kan blande det, ja effekten er måske ikke helt den samme, men det var ikke et problem
sep 2007
feb 2013
Følger: 1 Svar: 2
Vil gerne høre hvordan det går med at fodre dine Coton de Tulear med Gourmix? Jeg har lige selv skiftet fra Taste of the Wild til Gourmix. Min coton, som på andre fodertyper, ofte ikke gad spise i flere dage, spiser nu regelmæssigt morgen og aften
Jeg har læst mange af de svar du fik på din forespørgsel for et år siden. Vet Cur har forsket meget i hvad hunde spiser/spiste i naturen. Jeg har virkelig svært ved at tro på, at Rebekka skulle komme ingredienser i som er skadelige for hundene.
Du skriver at du synes Gourmix er dyrt, men det koster kun en fjerdedel af hvad Taste of the Wild. Den nærmeste forhandler, ift. mig, giver hver 10. pose gratis
Gourmix hundefoder