2.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Gourmix hundefoder Gourmix hundefoder

Jeg er startet med dette foder til mine hunde, og vil gerne høre fra folkeskole bruger dette synes om det , altså om jeres hunde trives på det, da det er et dyrt foderm(synes jeg ) jeg giver 384 for 8 kg er jeg også interesseret i at høre om det kan købes billigere

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gourmix hundefoder
  • #1   30. maj 2012 Hvorfor har du valgt lige netop det foder?

• #3   30. maj 2012 Christina mine hunde fik først taste of the Wild, det skal være et godt foder men mine hunde klør sig rigtig meget af det så meget at vi vågnede om natten , hørte så om gourmix og at det skulle være super godt, fodre nu på 13 døgn med det og der er allerede stor forbedring

• #4   30. maj 2012 jeg har brugt det til min rotte blanding.
    de 8 kg var til en måned til hende ( vægt dosering ), så synes ikke det er voldsomt dyrt. Især ikke fordi jeg ved der er gode råvarer i ( stor % del er øko ).

er pt ved at overveje at gå tilbage til det.

billigt foder kan du sagtens finde smiley det er det nemmeste. Det er straks sværere at finde noget hvor kvaliteten er i top smiley

• #5   30. maj 2012 Elin B
    Hvorfor gik du væk fra det, hvis du synes det var godt smiley
    Jeg ved jeg kan få andet godt godt og billiger foder,
    Men jeg er i teresseret i at høre om gourmix kan købes billiger end 384 kr for 8 kg
    Kan man spare er det jo super

• #6   30. maj 2012 det har du helt ret i smiley

jeg gik væk fra det fordi jeg kombi fodrer, og gourmixen bygger jo på morgen/aften princip. Hunden får kun tørkost om morgenen, og råt om aftenen..

Men overvejer nu at blande det sammen, det giver ikke helt det samme som hvis man deler det op, men det er nu stadig godt smiley

Det er nu det bedste foder til Hunden, så må jeg jo finde en løsning smiley

men gør som en af de andre foreslår, søg i tyskland. Ved de har en del forhandlere der nede smiley

• #7   30. maj 2012 Jeg har talt med den med forstand på foder som fortæller at det måske var de søde kartofler i taste of the Wild der fik dem til at klø, så derfor skal det ikke være et foder med mange kartofler.

• #8   30. maj 2012 Elin B
    Der hvor jeg har købt gourmix, siger de at man sagtens kan blande det, ja effekten er måske ikke helt den samme, men det var ikke et problem

• #9   30. maj 2012 Kathrine det er ikke fordi mine hunde har allergi, de kan bare ikke spise taste of the Wild

• Lene O
    Lene O Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #10   14. feb 2013 Hej Tina A
    Vil gerne høre hvordan det går med at fodre dine Coton de Tulear med Gourmix? Jeg har lige selv skiftet fra Taste of the Wild til Gourmix. Min coton, som på andre fodertyper, ofte ikke gad spise i flere dage, spiser nu regelmæssigt morgen og aften smiley
    Jeg har læst mange af de svar du fik på din forespørgsel for et år siden. Vet Cur har forsket meget i hvad hunde spiser/spiste i naturen. Jeg har virkelig svært ved at tro på, at Rebekka skulle komme ingredienser i som er skadelige for hundene. smiley
    Du skriver at du synes Gourmix er dyrt, men det koster kun en fjerdedel af hvad Taste of the Wild. Den nærmeste forhandler, ift. mig, giver hver 10. pose gratis

Kommentér på:
Gourmix hundefoder

Annonce