{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

God dyrelæge i Ringkøbing kommune {{forumTopicSubject}}

Hej Alle I dejlige mennesker.

Jeg er så heldig at jeg har fundet et lille hus i Sdr.Vium ved Hemmet, og skal flytte pr 1/7 :O)

Nu skal jeg jo så ha fundet en ny god dyrlæge og her er det jeg håber I kan hjælpe med at evt anbefale en eller to som vi kan besøge når vi er flyttet og se om det er nogen jeg synes lever op til mine forventninger til hundene. ;O)

Jeg er SLET ikke kendt i området da jeg flytter fra Fyn af, bare lige hvis jeg kommer til at spørge dumt ind senere, geografi er ikke min største viden, så er det sagt ;O)

Håber nogen i området kan hjælpe med at finde den nye dyrlæge vi skal bruge til basserne ;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God dyrelæge i Ringkøbing kommune
  • #1   31. maj 2012 når nu du flytter til hemmet ville jeg klart tage et kig på Skjern Å dyrlægerne.. super søde og dygtige.. hvis du vil køre lidt længere kan jeg også varmt anbefale dyrehospitalet i Ringkøbing som jeg selv bruger da jeg bor 5 min kørsel derfra.

  • #2   31. maj 2012 Tak Line detvil jeg da kigge på ;O)

  • #3   31. maj 2012 vi har altid brugt skjern å til hestene fordi det var dem med mest erfaring.. de har dog en hunde katte og smådyrs afdeling har været der et par gange med hundene i konsulation fik utrolig god service og de vidste ihvertfald hvad de snakkede om så ville tjekke dem ud... konsulationen ligger midt i skjern by smiley


  • #4   1. jun 2012 Velkommen til vestjylland smiley

    Jeg kan anbefale dyrlægerne i Nr. Nebel, det er ikke langt fra sdr. Vium.
    Vi har brugt dem i længere tid og har altid fået en god og venlig behandling.


  • #5   1. jun 2012 Jeg brugte Skern Å, da jeg fik min først hund for snart 9 år siden, det holdte jeg hurtigt op med. Det kostede en forfærdelig masse penge og aldrig en rigtig dianognose, men meget kan jo ændre sig på den tid. Så derfor skal du må¨ske give dem en chance smiley
    Selv bruger jeg Horne/Tistrup dyrlægerne ( Laura) til det jeg selv er rimelig sikker på og er meget tilpas med. Men er jeg helt på bar bund, ja så tager jeg turen helt til Braband ved Knud Stensborg, det er en tur fra Hemmet af på knap 2 timer, men diagnosen er "altid" Korrekt, han er den bedste dyrlæge, jeg nogensinde har mødt. One of a kind, hvis du spørger mig smiley
    Held og lykke med det og velkommen til Vestjylland, du vil eeelske fjorden som kun er få minutter fra Hemmet/ Sdr. Vium.


  • #6   1. jun 2012 Tusind tak for jeres svar, jeg vil tage ud og besøge dem når vi kommer derop for det er meget vigtigt for mig at mine hunde synes det er okay at kommer hos dyrlægen, men synes det er så pokkers langt at køre til Fyn hvis der bliver noget ;O)

    Er sikker på at vi finder dem dyrlæge der lige passer til os, og ikke fordi jeg er stor bruger af dem, men det skal bedst passe at hvis man ikke har sådan noget på plads så skal man bruge dem.

    Glæder mig så meget til at komme derop, og der er heldigvis kun en mdr til ;O)


Kommentér på:
God dyrelæge i Ringkøbing kommune

Annonce