{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Hill's Presciption Diet j/d {{forumTopicSubject}}

Halløj i blæsevejret smiley

Jeg sørger et godt råd til min HD-diagnostiseret hund - hun blev målt til at have en C-hofte sidste forår, men jeg er overbevidst om at det er blevet værre siden smiley så derfor har jeg besluttet mig for at bruge lidt ekstra kroner på foderet og give Hill's j/d (efter dyrlægens anbefalinger).

Nu har jeg så fodret hende med det (og ikke andet) i godt 1 uge nu... eller det vil sige jeg har FORSØGT, for hun virker ikke synderlig begejstret for det, men ned kommer det da når hun bliver tilpas sulten.

Problemet er så det, at hun jo ikke må få andet end dét pga dets virkningsmekanisme... og da jeg træner lydighed og spor med hende 2-3 gange i ugen, synes jeg efterhånden det er rigtig svært at overbevise hende om at træning kan være sjovt, når man kun bliver belønnet med kedelige j/d foder :-S

Hvad gør I andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hill's Presciption Diet j/d
  • #1   1. jun 2012 Jeg putter lidt leverpostej i det virker fint her .. ;O). Ellers er der jo også Royal Canine mobility og Specific CJD du kan prøve. Det har samme virkning måske hun bedre kan lide det.

  • #2   1. jun 2012 Primadonnasens: Ja, det er jo en mulighed... dyrlægen sagde bare at jeg kun måtte fodre med j/d da det forringer virkningen hvis jeg giver andet ved siden af

  • #3   1. jun 2012 Jeg tror han har ment andet foder. Godbidder, ben og lidt i maden hvis den har svært ved at glide ned forringer ikke virkningen af foderet.

  • L S
    L S Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 83
    #4   1. jun 2012 Du kan evt. prøve at tilsætte fiskeolie til foderet, hvis dette ikke hjælper kan du evt. blande foderet op med let fed fisk.

    Fiskeolien kan have en gavnlig virkning mod den slidgigt der kan udvikle sig i kølvandet på HD.

    Ifm. træning kan du evt. bruge tørrede fisk eller andre godbidder baseret på fisk.

    Jeg tror ikke at fisken eller fiskeolien vil forringe foderets virkning.


  • #5   1. jun 2012 Tak for alle Jeres gode svar smiley

    Jeg spurgte bare dyrlægen, hvad jeg så skulle gøre til træning osv, hvortil jeg fik at vide at godbidder og tyggeben blot ville forringe/forstyrre fodrets virkning, så det bedste ville være hvis jeg også kunne træne j/d. Men i og med at hun nægter at spise det, har jeg lidt svært ved også at skulle træne hende med det :-S

    Nøj, hvor kan jeg mærke at det frustrerer mig smiley


  • #6   1. jun 2012 Det forstår jeg så ikke. Jeg har haft flere hunde på disse fodertyper og har aldrig oplevet at foderet ikke har haft den effekt det skulle selvom jeg giver godbidder m.m. ved siden af.

  • #7   1. jun 2012 Okay, så er jeg mere fortrøstningsfuld... kunne da slet ikke overskue ikke at måtte give hende godbidder resten af hendes liv.

    Tror lige jeg skriver til Hill's så de kan give mig nogle gode råd smiley


  • #8   1. jun 2012 du kunne give et glucosamin tilskud: (link fjernet)

    du kunne også bruge disse kornfri godbidder ned omega 3 og 6 i (godt for led, sener og brusk): (link fjernet)


  • #9   1. jun 2012 Jeg synes i hvert fald det lyder meget mærkeligt og er sikker på hvis det forholdt sig sådan ville min dyrlæge have oplyst mig om det.

Kommentér på:
Hill's Presciption Diet j/d

Annonce