{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Hvad for nogle loppekure virker ? {{forumTopicSubject}}

ja vi fik jo lopper i huset for ca 2 månedere siden, vi din skadedyrsbekæmper ud dagen efter jeg opdagede det alle vores dyr i huset er blevet behandlet.
Men jeg tror altså jeg er blevet bidt hvilket må betyde de stadig er der, jeg har dog ikk set nogle, hva for nogle loppekure er mest effektivt jeg har brugt stronghold og advote de første 2 månedere. Har læst om capstar og program vet og at man skulle kombinere det var mest effektivt, men hva mener i?

Og kan hundelopper/kattelopper kommer over på heste, altså kan de få dem nogle af jer der har hest der har haft lopper på jeres hunde?

Hjælp hurtigt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad for nogle loppekure virker ?
  • #1   2. jun 2012 Jeg bruger Bayvantic til den ene hund fordi hun tit er plaget af myg nede i skoven, de andre får Advantage som hjælper mod flåt i 1 mrd og lopper i .

Derudover giver jeg mine hunde hvidløgs granulat som også hjælper mod myg og bier.

• #2   2. jun 2012 Som tommelfingerregel så virker de loppekure som bruges korrekt. Fra loppeangrebet bemærkes til de forsvinder kan der gå over 6 mdr hvis man anvender midlerne korrekt.

• #3   3. jun 2012 Jeg bruger selv Bayvantic og forebygger hele året rundt for netop for at undgå at få lopper i hjemmet. Men som Vivi siger, så er det ofte ikke fordi midlet ikke virker, men andre faktorer der gør at loppemidlet ikke har fuld effekt.

For at komme lopper til livs, er det vigtigt at forstå loppen livscyklus.

Det vigtigste du kan gøre er:
    -at behandle ALLE dine dyr
    -overholde behandlingstiden dvs. 1 gang om måneden
    -dosere korrekt dvs. spot on skal i kontakt med huden og ikke dryppes i pelsen. Ingen vask/bad/svøm 48 timer før eller efter behandling
    -Lade de behandlede dyr færdes i alle rum (lopper kan gå i dvaletilstand) og vi vil gerne have at lopper springer på dyret of dør.
    -Lad ikke ubehandlede dyr komme i hjemmet.
    -Støvsuge og vaske kurv/tæpper (Lopper elsker redemiljøer)

Det tager lang tid at komme af med lopper, som sagt 5% er det vi ser på hunden 95 % er i omgivelserne i form af æg, larver og pupper.

Håber det giver en større forståelse for hvorfor lopper er så god damn trælse smiley

• #4   3. jun 2012 Jeg bruger Advantage kombineret med Capstar - det virker hver gang.

• #5   4. jun 2012 Vi støvsuget oftere også vasker tøj meget tit osv. Kan man kombinere capstar med noget spot on ?

• #6   4. jun 2012 Advantage virker. Prac-tic virker. Capstar - gerne i kombination med Program Vet virker... Bayvantic virker. Mon ikke også at det gamle x-spot stadig virker...

Frontline - ikke her hvor jeg bor. Og ja, jeg bruger det korrekt.

• #7   5. jun 2012 Tænker om man kan bruge capstar, program vet og advantage eller bayvantic altså 3 ting ved at det er (lidt) overdrevet men vil gerne kombinere hvis det er mere virker effektiv

Kommentér på:
Hvad for nogle loppekure virker ?

Annonce