1.198 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
24 Svar
Hvad får jer til at tænke ''Møghund''. Hvad får jer til at tænke ''Møghund''.
Eller bare ''De burde ikke have hund''
- Vi snakker ikke lige dyremishandling her, for det er da slet slet ikke acceptabelt på nogen måde, og det burde der ikke herske tvivl om, at vi alle er imod.
- Men ellers. Hvad får jer til at tænke møghund (ikke jeres egen fido, der har ødelagt ens yndlingssko, men andre hunde) eller ''Nogen mennesker burde bare ikke have hund''?
Det kunne være spændende at høre ^^
0 synes godt om
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.611
Nu gælder det ikke kun dig, men alle der skriver - I må gerne dele oplevelser, hvis i vil.
Det giver også et lidt bedre billede af det, I mener ^^
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 96 Svar: 1.479
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.193
Hver gang jeg går tur med min hund ser jeg genboens hund en blandet jagtrace der aldrig kommer uden for haven der er på størrelse på en halv fodboldt bane, øv de skulle ikke have hund, eller en anden genbo der havde købt en bladnings labbe hvalp der kun stod ude i en snor i forhaven, de fandt da heldigvis ud af at den fik det bedre hos nogle andre.
Jeg syntes ikke der er mange møg hunde, men der er sgi mange møg ejere :-))
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 159 Svar: 12.795
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 251
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.611
- Ja, det er jo ikke rigtig hundens skyld..
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 45 Svar: 437
Tredje gang beder jeg hende om at tage sin hund, og hun siger "han gør ikke noget". Jeg siger at hun gerne må tage den alligevel, og hun siger at det er helt normalt adfærd, og sådan klarer de det i naturen. Dér tænkte jeg møgejer! For det første fordi hun ikke respekterer mine grænser, og for det andet fordi hun ikke mener hun skal opdrage på sin hund fordi de da bare skal klare det selv. Det er netop i sådanne tilfælde to hanner kommer op at slås...
(Det skal lige siges at Basco er helt fantastisk rar, der skal virkelig meget til før han siger fra og han er rigtig god til at respektere de andre hundes signaler)
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 379
også tænker jeg møgejer, når man bare lader sin store køter skide mit på et fortorv fx så vi andre og vores børn kan træde i det..
jeg tænker lorte møgejer om min overbo, som lader derres hund rende i røven(gå og snuse andre i røven) ligeså snart de ser nogen på vejen giver de deres hund 5 meter line så det rigtigt kan ånde og snuse en i røven..
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.894
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.894
Der tænkte jeg sådan en møghund, men synes ikke det var hundens skyld, men jeg koger da stadig.
Vi gik så forbi senere hvor den pænt stadig lå der, ville så mene ejeren kunne have sagt undskyld !!!
Jeg har intet i mod en lalleglad hund der kommer farende, hvor det smutter for ejeren, men ved man at hunden ikke kan lide andre hunde, så må jeg sige jeg undres. Og har en smugle svært ved at skulle se manden igen, men det kommer vi til mange gange.
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
Men tænker nu også mest "møgejere" end "møghund"
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Jeg tænker møghund hvis en hund angriber eller laver udfald, umotiveret, mod en anden hund, dyr eller menneske.
Jeg tænker møgejer når de bare lader deres hunde styrte i fjæset på andre, uden snor og kontrol.
Tænker også møgejer når folk m. løs hund ikke respektere at jeg går tur med mine katte (i snor) i skoven, hvor hunde SKAL være i snor, og når hundejere tror de kan tillade sig alt.
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 759
Episoden skete for min kæreste da han gik ud af vores hoveddør med vores hanhund i snor. Der kommer en schæfer løbende rundt om et hjørne og hen til min kæreste og hund. Han råber til ejerne der er "langt" væk og siger de skal kalde på den. Det gør de så, men den lystrer overhovedet ikke. Efter nogle mislykkede indkald råber de så til min kæreste at han lige skal passe vores hanhund ikke hopper på hende for hun er i løbetid! Ejeren når hen til mon kæreste der pointere at han synes det er temmelig mærkeligt at lufte sin løbske tæve i en midtby uden snor, som ejeren vælger ikke at svare på. De går hver til sit. Min kæreste og hund nærmere sig lidt senere en kiosk og opdager for sent at den samme tæve sidder ude foran kiosken. Uden snor! Da den ser Fenris forlader den sin placering og løber mod min hund! Min kæreste er nu temmelig frustreret og råber at ejeren skal få sin hund i snor. Ingen respons før ejeren kommer ud af kiosken og opdager hunden er væk og atter begynder at kalde!
Min kæreste får skræmt hunden væk ved at stille sig truende op og råbe nej af den da den nærmer sig.
Så er man fandme en uansvarlig hundeejer!!!
Til held for hunden mødte de den kun på samme side af vejen ellers var den måske blevet kørt flad. Der er trods alt nogle biler kl 19.30 for ikke at nævne det urimelige i at give min kæreste ansvaret for at holde dem afskilte til hun fik indfanget sin løbske tæve!
Surt opstød fra mig!
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
jun 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 7
jul 2006
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.263
aug 2009
Heldigt der ikke skete noget med cyklisten. Jeg tror godt jeg ved hvem den franske bulldog du beskriver er..
aug 2009
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 740
jul 2006
aug 2008
aug 2008
jun 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 90